Smart Cities

Η Στουτγκάρδη ξεκινά την απαγόρευση παλαιότερων diesel αυτοκινήτων το 2019

Η Στουτγκάρδη βάζει μπρος για την απαγόρευση των diesel οχημάτων στους δρόμους της, ξεκινώντας το 2019 από τα πιο παλιά diesel οχήματα που επιβαρύνουν περισσότερο την ατμόσφαιρα.

Το κρατικό υπουργείο της Βάδης-Βυρτεμβέργης ανέφερε ότι η πόλη, η οποία αποτελεί την καρδιά της βιομηχανίας αυτοκινήτων της Γερμανίας θα ξεκινήσει με την απαγόρευση των diesel οχημάτων με επίπεδο ρύπων του κανονισμού Euro 4 ή παλιότερο και θα προσπαθήσει να λάβει άλλα μέτρα για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα, προκειμένου να μην επεκτείνει την απαγόρευση και σε άλλα οχήματα.

Ο κανονισμός Euro 4 αντιστοιχεί σε οχήματα που έλαβαν έγκριση την 1η Ιανουαρίου 2005 και αφορά οχήματα που ταξινομήθηκαν μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2006. Ο Andreas Schwarz, ηγέτης των πρασίνων ανέφερε: «Θέλουμε να αποφύγουμε τις απαγορεύσεις στα Euro 5 diesels με ένα πακέτο μέτρων για καθαρό αέρα.

Επιπλέον δήλωσε ότι θεωρεί ότι τα μέτρα για καθαρό αέρα, όπως η επέκταση των δημόσιων συγκοινωνιών και των ηλεκτρικών μετακινήσεων θα πρέπει να έχουν ένα επαρκές αποτέλεσμα στα επίπεδα της ατμοσφαιρικής μόλυνσης.

Από το 2015 και το dieselgate έχει υπάρξει παγκόσμια αντίδραση εναντίον των diesel αυτοκινήτων. Την ίδια στιγμή πολλές πόλεις στη Γερμανία ξεπερνούν τα ευρωπαϊκά όρια των εκπομπών σωματιδίων και οξείδιο του αζώτου (NOx).

Αν μέχρι τα μέσα του 2019 τα μέτρα δεν έχουν επιφέρει αποτέλεσμα, η απαγόρευση θα επεκταθεί τον Ιανουάριο του 2020 και στα Euro 5 diesels.

Να σημειωθεί ότι τον Φεβρουάριο, το Ομοσπονδιακό Διοικητικό Δικαστήριο έκρινε νόμιμη την απαγόρευση υπό όρους της κυκλοφορίας diesel αυτοκινήτων στα κέντρα των πόλεων. Σύντομα μετά την απόφαση, το Αμβούργο απαγόρευσε τα diesel οχήματα επιπέδου Euro 6.

Απαγορεύσεις σε οχήματα diesel στα κέντρα των πόλεων σχεδιάζονται και σε άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις μέχρι το 2025 ανάμεσα στις οποίες και η Αθήνα.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.