Self-Driving

Spare5: Η εφαρμογή που σε πλήρωνει να διδάξεις τα αυτόνομα οχήματα

Η Spare5 αποτελεί μια εφαρμογή, η οποία πληρώνει τους χρήστες της μικρά χρηματικά ποσά προκειμένου να ολοκληρώσουν κάποιες απλές εργασίες. Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται και διεργασίες, οι οποίες διδάσκουν την τεχνητή νοημοσύνη των αυτόνομων οχημάτων.

Όπως είδαμε, οι εταιρείες που εστιάζουν στην αυτόνομη οδήγηση, χρειάζονται αρκετούς εργαζομένους προκειμένου να διδάξουν το σύστημα μηχανικής μάθησης να αναγνωρίζει και να αποφεύγει αντικείμενα, πεζούς, εμπόδια, ποδηλάτες κλπ.

Ο Matt Bencke, ιδρυτής και CEO της Mighty, της εταιρείας πίσω από τη Spare5 αναφέρει ότι οι άνθρωποι παίρνουν ως δεδομένο το γεγονός ότι μπορούν να αναγνωρίζουν μοτίβα και το γενικότερο πλαίσιο πολύ εύκολα, ωστόσο οι υπολογιστές δεν είναι καλοί σε αυτό από μόνοι τους.

Το σύστημα της Spare5 συνδυάζει την ανθρώπινη παρέμβαση-εισαγωγή με το σύστημα μηχανικής μάθησης της ίδιας της Mighty. Ο ίδιος αναφέρει ότι γύρω από τον χώρο ενός αυτοκινήτου που κινείται, λαμβάνει χώρα εξαιρετικά μεγάλη δραστηριότητα και για τον λόγο αυτό, διπλασίασαν τις προσπάθειές τους στον εν λόγω τομέα.

Μόλις ο χρήστης κατεβάσει την εφαρμογή και εισάγει τα στοιχεία του PayPal του, περνά ένα τεστ προκειμένου να εξακριβωθεί ότι είναι ικανός να φέρει εις πέρας τις εργασίες με ακρίβεια και παράγοντας αποτελέσματα υψηλής ποιότητας.

Εν συνεχεία του δίνονται εργασίες όπως για παράδειγμα να ζωγραφίσει ένα πλαίσιο με το δάχτυλό του γύρω από ένα συγκεκριμένο αντικείμενο σε μια εικόνα, ή να τραβήξει μια γραμμή μεταξύ του πεζοδρομίου και της διάβασης πεζών. Ο χρήστης πληρώνεται περίπου 10 λεπτά για κάθε απάντησή του.

Η Mighty συνεργάζεται με πάνω από 12 εταιρείες, μερικές εκ των οποίων προηγουμένως έδιναν σε εξωτερικές εταιρείες τις διαδικασίες επισήμανσης αντικειμένων κλπ στα βίντεο που είχαν τραβήξει μέσων των αυτόνομων οχημάτων τους.

Να σημειωθεί ότι η Spare5 εκτός από την τεχνητή νοημοσύνη των οχημάτων, εκπαιδεύει γενικότερα την μηχανική μάθηση κι άλλων τομέων, αλλά ο τομέα των αυτόνομων οχημάτων είναι ένας από τους σημαντικότερους.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Tesla: Αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…

24/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.