Connected Cars

Έρευνα: H υποστήριξη Smartphone σημαντικό κριτήριο για την επιλογή αυτοκινήτου

Σύμφωνα με μια έρευνα της JD Power, όταν οι καταναλωτές αγοράζουν ένα connected όχημα, δεν ενδιαφέρονται για την car-to-car επικοινωνία και τα τελευταίας τεχνολογίας συστήματα infotainment, αλλά για την συνδεσιμότητά του με το smartphone τους. Στην ουσία ψάχνουν ένα όχημα το οποίο θα ενσωματώνει τις καλύτερες λειτουργίες του smartphone τους, στο ταμπλό του αυτοκινήτου.

Ο διευθυντής στο Τμήμα Οχημάτων της JD Power, Kathy Rizk, αναφέρει, «Οι ιδιοκτήτες θέλουν τα συστήματα του οχήματος να γίνουν μια προέκταση της εμπειρίας που προσφέρει smartphone, με την ίδια ταχύτητα, απόκριση και λειτουργικότητα».

Παρόλο που η πρόθεση των καταναλωτών είναι ξεκάθαρη, σύμφωνα με την Smartphone Automotive Mirroring report, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν τα καταφέρνουν να τους ικανοποιήσουν. Ο Kathy Rizk προσθέτει, «Η απαίτηση των καταναλωτών για πιο εξελιγμένη in-vehicle συνδεσιμότητα αυξάνεται συνεχώς, με την τεχνολογία να υπάρχει, αλλά οι εταιρείες να υστερούν πολύ όσο αφορά την ενσωμάτωσή της».

Από το μακρινό 2013, τα πιο κοινά προβλήματα αφορούσαν το Bluetooth pairing και τις φωνητικές εντολές. Παρόλο που πέρασαν αρκετά χρόνια από τότε, το 2016 τα προβλήματα αυτά αποτελούν το 14% των προβλημάτων στα connected οχήματα. «Όταν μια τεχνολογία δεν λειτουργεί όπως αναμενόταν, δημιουργεί νέα προβλήματα, με τους καταναλωτές να είναι δικαιολογημένα εκνευρισμένοι» αναφέρει ο Rizk.

Έρευνα: Οι οδηγοί δεν γνωρίζουν τις τεχνολογικές δυνατότητες των οχημάτων τους

Ο δεσμός μεταξύ των καταναλωτών και των φορητών συσκευών τους είναι πλέον πολύ δυνατός, σε σημείο που το πόσο καλά λειτουργούν τα Mirror Link, Android Auto ή Apple CarPlay, αποτελεί κριτήριο επιλογής για την αγορά αυτοκινήτου. Επιπλέον, αν αυτά τα συστήματα αποτύχουν στην ομαλή λειτουργία τους, οι καταναλωτές κατά πάσα πιθανότητα θα κατηγορήσουν την εταιρεία που πούλησε το όχημα και όχι την εταιρεία που έφτιαξε το λογισμικό ή το smartphone.

Τέλος, την ώρα που τα smartphones παίρνουν καθημερινά software updates που τα κάνουν καλύτερα, τα οχήματα στην καλύτερη κάνουν μερικά χρόνια για να προωθήσουν ένα update, κάνοντας έτσι πιο δύσκολη την ομαλή λειτουργία των συστημάτων αυτών. Το 2016, δέκα εταιρείες αυτοκινήτων προσέφεραν συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay, αριθμός ο οποίος αναμένεται να αυξηθεί το 2017.

Πηγή

Λάμπρος Κοσμόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.