Έρευνα: H υποστήριξη Smartphone σημαντικό κριτήριο για την επιλογή αυτοκινήτου

Σύμφωνα με μια έρευνα της JD Power, όταν οι καταναλωτές αγοράζουν ένα connected όχημα, δεν ενδιαφέρονται για την car-to-car επικοινωνία και τα τελευταίας τεχνολογίας συστήματα infotainment, αλλά για την συνδεσιμότητά του με το smartphone τους. Στην ουσία ψάχνουν ένα όχημα το οποίο θα ενσωματώνει τις καλύτερες λειτουργίες του smartphone τους, στο ταμπλό του αυτοκινήτου.

Ο διευθυντής στο Τμήμα Οχημάτων της JD Power, Kathy Rizk, αναφέρει, «Οι ιδιοκτήτες θέλουν τα συστήματα του οχήματος να γίνουν μια προέκταση της εμπειρίας που προσφέρει smartphone, με την ίδια ταχύτητα, απόκριση και λειτουργικότητα».

Παρόλο που η πρόθεση των καταναλωτών είναι ξεκάθαρη, σύμφωνα με την Smartphone Automotive Mirroring report, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν τα καταφέρνουν να τους ικανοποιήσουν. Ο Kathy Rizk προσθέτει, «Η απαίτηση των καταναλωτών για πιο εξελιγμένη in-vehicle συνδεσιμότητα αυξάνεται συνεχώς, με την τεχνολογία να υπάρχει, αλλά οι εταιρείες να υστερούν πολύ όσο αφορά την ενσωμάτωσή της».

BMW Connected smartphone

Από το μακρινό 2013, τα πιο κοινά προβλήματα αφορούσαν το Bluetooth pairing και τις φωνητικές εντολές. Παρόλο που πέρασαν αρκετά χρόνια από τότε, το 2016 τα προβλήματα αυτά αποτελούν το 14% των προβλημάτων στα connected οχήματα. «Όταν μια τεχνολογία δεν λειτουργεί όπως αναμενόταν, δημιουργεί νέα προβλήματα, με τους καταναλωτές να είναι δικαιολογημένα εκνευρισμένοι» αναφέρει ο Rizk.

Έρευνα: Οι οδηγοί δεν γνωρίζουν τις τεχνολογικές δυνατότητες των οχημάτων τους

Ο δεσμός μεταξύ των καταναλωτών και των φορητών συσκευών τους είναι πλέον πολύ δυνατός, σε σημείο που το πόσο καλά λειτουργούν τα Mirror Link, Android Auto ή Apple CarPlay, αποτελεί κριτήριο επιλογής για την αγορά αυτοκινήτου. Επιπλέον, αν αυτά τα συστήματα αποτύχουν στην ομαλή λειτουργία τους, οι καταναλωτές κατά πάσα πιθανότητα θα κατηγορήσουν την εταιρεία που πούλησε το όχημα και όχι την εταιρεία που έφτιαξε το λογισμικό ή το smartphone.

audi connect smartphone

Τέλος, την ώρα που τα smartphones παίρνουν καθημερινά software updates που τα κάνουν καλύτερα, τα οχήματα στην καλύτερη κάνουν μερικά χρόνια για να προωθήσουν ένα update, κάνοντας έτσι πιο δύσκολη την ομαλή λειτουργία των συστημάτων αυτών. Το 2016, δέκα εταιρείες αυτοκινήτων προσέφεραν συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay, αριθμός ο οποίος αναμένεται να αυξηθεί το 2017.

Πηγή