Μια νέα εφαρμογή (App) για smartphone ή tablet αναπτύσσει η Skoda η οποία χάρη στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) μπορεί να αναγνωρίζει ενδεχόμενη βλάβη στο αυτοκίνητο καθιστώντας την ακριβή διάγνωση ακόμα πιο εύκολη.
Το Sound Analyzer βρίσκεται ήδη στο στάδιο των δοκιμών, με τους μηχανικούς της εταιρείας να το χρησιμοποιούν πιλοτικά από τον Ιούνιο του 2019.
Οι ήχοι που ακούγονται όσο το αυτοκίνητο είναι σε λειτουργία εγγράφονται χρησιμοποιώντας ένα smartphone ή tablet. Στη συνέχεια, ένας αλγόριθμος συγκρίνει την εγγραφή με αποθηκευμένα μοτίβα ήχων και παρέχει μια συγκεκριμένη περιγραφή του αποτελέσματος. Το λογισμικό είναι ήδη σε θέση να αναγνωρίσει δέκα μοτίβα ηχητικής απόδοσης – με ακρίβεια μεγαλύτερη του 90% – στα οποία συμπεριλαμβάνονται το σύστημα διεύθυνσης, ο συμπιεστής του συστήματος κλιματισμού και το αυτόματο κιβώτιο DSG. Η εφαρμογή έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να εμπλουτίζεται και να αναγνωρίζει και άλλα μοτίβα ήχων.
Οι αλγόριθμοι νευρωνικών δικτύων παρέχουν την τεχνική βάση για το Sound Analyzer. Η εφαρμογή μετατρέπει πρώτα το αρχείο ήχου σε φασματογράφημα που απεικονίζει οπτικά τα ακουστικά σήματα. Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη, αυτή η αναπαράσταση συγκρίνεται με τις αποθηκευμένες εγγραφές για τον εντοπισμό αποκλίσεων και στη συνέχεια, με βάση προκαθορισμένα μοτίβα, η εφαρμογή κατηγοριοποιεί την πιθανή ανάγκη για επερχόμενες εργασίες συντήρησης ή επισκευής.
Η αρχική βάση ηχογραφήσεων εμπλουτίζεται συνεχώς, κάτι που είναι καθοριστικής σημασίας για τη «διαδικασία εκμάθησης» του λογισμικού, συμβάλλοντας άμεσα στην ανάπτυξη του προγράμματος. Η σταδιακή εισαγωγή τεχνολογιών για τον προσδιορισμό τυχόν ακουστικών αποκλίσεων από τον κανόνα, θα ανοίξει μια πληθώρα νέων δυνατοτήτων όσον αφορά στην προληπτική συντήρηση που θα βασίζεται σε αισθητήρες στο μέλλον.
«Το Sound Analyzer είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα των νέων δυνατοτήτων που μπορεί να παρέχει η ψηφιοποίηση στη Skoda, ακόμα και στο After Sales. Θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε με συνέπεια τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια ακόμη πιο εξατομικευμένη υπηρεσία, ενισχύοντας έτσι τη θετική εμπειρία τους ακόμα περισσότερο», σημειώνει ο επικεφαλής After Sales της εταιρείας, Stanislav Pekar.
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.