Με την ανάπτυξη της μοντέρνας οικονομίας, όλο και περισσότεροι οδηγοί/διανομείς χρειάζονται για να ικανοποιηθεί η ζήτηση. Η κατάσταση όμως στο μέλλον, ίσως είναι διαφορετική. Με τα αυτόνομα οχήματα να είναι έτοιμα να καταλάβουν τους δρόμους και τα drones να ίπτανται ήδη στους ουρανούς, το επάγγελμα του διανομέα οδηγού ίσως είναι σε κίνδυνο.
Τα αυτόνομα οχήματα έχουν την δυνατότητα να γίνουν στο μέλλον τα πιο ασφαλή οχήματα στον δρόμο, σε σχέση με τον άνθρωπο που είναι επιρρεπής σε λάθη. Επιπλέον, ο Moshe Vardi, διευθυντής στο Ίδρυμα Τεχνολογίας Πληροφοριών του Ken Kennedy University, αναφέρει ότι το να οδηγεί άνθρωπος ίσως είναι παράνομο τα επόμενα 25 με 35 χρόνια.
Φυσικά αυτό θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στα επαγγέλματα που βγάζουν τα λεφτά τους πίσω από ένα τιμόνι. Το Forbes υπολογίζει ότι μέχρι το 2025 θα έχει μειωθεί η ζήτηση για επαγγελματίες οδηγούς. Στα πρώτα στάδια πάντως, η θέση εργασίας δεν θα χαθεί, αφού θα βρίσκεται ένα άτομο πίσω από το τιμόνι για να επιβλέπει την λειτουργία.
WEpods: Η δημόσια συγκοινωνία γίνεται αυτόνομη
Το άτομο που θα βρίσκεται στην θέση του οδηγού θα μπορεί να εκτελεί άλλα καθήκοντα, όπως να οργανώσει το πρόγραμμα, τα ραντεβού και άλλες διεργασίες, αφήνοντας την θέση μόνο για να φορτώσει/ξεφορτώσει τα προϊόντα. Σε αυτό το στάδιο, οι εταιρείες δεν δίνουν προτεραιότητα στην αυτόματη φόρτωση και εκφόρτωση.
Όπως και να έχει το μέλλον των επαγγελμάτων αυτών διακυβεύεται από το πόσο αποτελεσματικά θα είναι τα αυτόνομα οχήματα. Η αλλαγή λογικά θα γίνει, με τον χρόνο που θα περάσει να είναι η μόνη παράμετρος που παραμένει άγνωστη.