Ένα μεγάλο εμπόδιο στην πορεία μας προς τα αυτόνομα οχήματα είναι ο μεγάλος όγκος δεδομένων που χρειάζονται. Συγκεκριμένα, τα αυτόνομα οχήματα χρειάζονται ακριβείς και πρόσφατα ανανεωμένους χάρτες για να πλοηγηθούν, ώστε να είναι σε θέση να γνωρίζουν τι θα αντιμετωπίσουν. Η BMW και Mobileye σκοπεύουν να λύσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα μέσω crowdsourcing.
Οι δύο εταιρείες αναμένεται να εγκαταστήσουν το σύστημα Road Experience Management στα αυτοκίνητα της Γερμανικής εταιρείας, ξεκινώντας με τα νέα μοντέλα του 2018. Αυτό θα επιτρέπει στα οχήματα τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με κάμερες και συστήματα ημι-αυτόνομης οδήγησης να παράγουν real-time δεδομένα για τους δρόμους στους οποίους κινούνται.
BMW, Intel και Mobileye συνεργάζονται και ξεκινούν δοκιμές αυτόνομων οχημάτων
Οι ίδιες κάμερες της Mobileye, οι EyeQ επεξεργαστές, και το software το οποίο θα επιτρέπει την λειτουργία χαρακτηριστικών ημι-αυτόνομης οδήγησης, θα στέλνουν ανώνυμα δεδομένα στο Cloud. Τα δεδομένα αυτά θα μεταφέρονται αργότερα στην HERE, την υπηρεσία χαρτών η οποία ανήκει στην BMW, Audi και Daimler. Αφού επεξεργαστούν από την HERE, τα δεδομένα θα αποστέλλονται στο HD Live Map, μια πλατφόρμα ειδικά σχεδιασμένη για να παρέχει θέση στα αυτόνομα οχήματα.
Η BMW δηλώνει ότι η κοινή χρήση των δεδομένων αυτών θα κάνει τα μελλοντικά αυτόνομα οχήματα πιο έξυπνα, ενώ θα μπορούν να πληροφορούν τους οδηγούς για την κίνηση, τους κινδύνους στον δρόμο, τον καιρό και την διαθεσιμότητα θέσεων παρκαρίσματος.