Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρίας Boston Consulting Group (BCG), στην Αμερική μέχρι το 2030 περίπου το 25% των διανυθέντων μιλίων θα γίνεται πιθανώς από αυτόνομα οχήματα.
Η απελευθέρωση χρόνου κατά την οδήγηση, την οποία πολλοί θεωρούν βαρετή και η μείωση των συνθηκών κυκλοφοριακής συμφόρησης μαζί με την λύση του προβλήματος ευρέσεως θέσης για παρκάρισμα φαντάζουν ως τα μεγάλα πλεονεκτήματα της αυτόνομης οδήγησης.
Τα αυτόνομα οχήματα στο μέλλον κατά πλειοψηφία θα είναι ηλεκτρικά. Ο λόγος είναι απλός. Τα ηλεκτρικά οχήματα χρειάζονται μικρότερη συντήρηση σε σχέση με τα συμβατικά όταν διανύουν μεγάλες αποστάσεις. Και περισσότερα ηλεκτρικά αυτόνομα οχήματα σημαίνει και μικρότερη ζήτηση για συμβατικά καύσιμα, κοινώς βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης.
Το ερώτημα που δημιουργείται είναι το κατά πόσο η αυξημένη ζήτηση ενέργειας για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας η οποία θα επαναφορτίζει τα ηλεκτρικά αυτόνομα οχήματα θα περιορίσει την κατανάλωση βενζίνης ή πετρελαίου για τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Η απάντηση ίσως βασίζεται στην αυξημένη απόδοση των ηλεκτρικών οχημάτων.