Close

Λιγότερο σκεπτικοί οι Αμερικάνοι απέναντι στα αυτόνομα οχήματα σε σχέση με πέρυσι

Λιγότερο φοβισμένοι εμφανίζονται οι Αμερικάνοι απέναντι στα αυτόνομα οχήματα σε σύγκριση με ένα έτος πριν, σύμφωνα με νέα έρευνα της ΑΑΑ (American Automobile Association). Παρόλο όμως που εμφανίζονται πιο «γενναίοι» το ποσοστό όσων αντιμετωπίζουν τα αυτόνομα οχήματα με σκεπτικισμό παραμένει υψηλό.

Σύμφωνα με την έρευνα της ΑΑΑ, το 63% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι φοβάται να επιβιβαστεί σε ένα πλήρως αυτόνομο όχημα. Το ίδιο ποσοστό στο αντίστοιχο διάστημα πέρυσι ανερχόταν σε 78%. Το 28% των συμμετεχόντων ανέφεραν ότι θα εμπιστευόντουσαν ένα αυτόνομο όχημα ενώ το 9% ανέφερε ότι δεν είναι σίγουροι.

Πρόκειται για την τρίτη φορά που πραγματοποιείται η έρευνα αλλά για την πρώτη που το αίσθημα του φόβου απέναντι στα αυτόνομα οχήματα δεν είναι τόσο αρνητικό, όμως απ’ότι φαίνεται δεν μπορούν να εξηγήσουν το που οφείλεται αυτή η μεταστροφή.

Ο Greg Brannon, επικεφαλής μηχανικός αυτοκινήτων της AAA ανέφερε στο The Drive, ότι ίσως οι άνθρωποι άρχισαν να συνηθίζουν την ιδέα ότι παραχωρούν μέρος του ελέγχου λόγω της ανόδου των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι μια σταδιακή είσοδος της αυτονομίας στη ζωή των οδηγών ίσως εξαλείψει τους φόβους.

Επίσης, περίπου οι μισοί (για την ακρίβεια το 46%) των οδηγών, ανέφεραν ότι δεν νιώθουν ασφαλείς να μοιράζονται το δρόμο με ένα αυτόνομο όχημα. Το 37% ανέφερε ότι δεν θα είχε διαφορά για αυτούς, το 4% ήταν αβέβαια και το 13% ανέφερε ότι δεν τους ενοχλεί.

Να σημειωθεί ότι παρόλο που η AAA εκτιμά ότι το ανθρώπινο λάθος συντελεί στο 90% των ατυχημάτων, το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα θεωρούν τους εαυτούς τους πάνω από το μέσο όρο.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top