Υπάρχει θέμα με το νομοθετικό πλαίσιο για την αυτόνομη οδήγηση

Μπορεί ο δρόμος που έχουν χαράξει και ακολουθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για την επόμενη μέρα της αυτοκίνησης να επιβάλλει την ηλεκτροκίνηση, την συνδεσιμότητα και την αυτόνομη οδήγηση, αυτό δεν σημαίνει ωστόσο πως η κοινωνία είναι έτοιμη να προσαρμοστεί και να στηρίξει υλικοτεχνικά και όχι μόνο αυτή τη νέα πραγματικότητα.

BMW self-driving car interior

Η αυτόνομη οδήγηση είναι ένας εντελώς καινούργιος κόσμος και για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά και με ασφάλεια θα πρέπει πέρα από τις υποδομές να υπάρξει και το απαραίτητο νομικό πλαίσιο.

Αυτό είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που καλούνται να λύσουν οι κυβερνήσεις προσαρμόζοντας τους νόμους με βάση τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά της κάθε χώρας.

Ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό που συνέβη στην California, με τον επικεφαλής του τμήματος μεταφορών του San Francisco, Tilly Chang να ζητά από το αρμόδιο υπουργείο της California να αποσαφηνίσει το πως οι εκπρόσωποι του νόμου θα διαχειριστούν καταστάσεις που έχουν να κάνουν με το παρκάρισμα ή την παραβίαση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας αυτόνομων οχημάτων.

Σύμφωνα με το Arstechnica, ο Chang κάλεσε το DMV να αναγκάσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να παραδώσουν όλα τα δεδομένα αυτόνομης οδήγησης καθώς και videos περιπτώσεων στις οποίες αυτόνομο όχημα έχει εμπλακεί σε ατύχημα.

Από την πλευρά τους οι αυτοκινητοβιομηχανίες ζητούν από την κυβέρνηση της California να χαλαρώσει τους νόμους της και να αφήσει το National Highway Traffic Safety Administration να αποφασίσει.

Όπως είπε ο επικεφαλής του συνδέσμου παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, Paul Scullion η βασική ανησυχία που υπάρχει είναι πως αν η κάθε πόλη θεσπίσει δικούς της νόμους τότε θα υπάρξει καθυστέρηση στην ανάπτυξη της τεχνολογίας που σώζει ζωές. Εκτός αυτού θα δημιουργηθεί χάος καθώς οι νόμοι που μπορεί να ισχύουν σε κάποια περιοχή μπορεί να μην ισχύουν σε μια άλλη.

Πηγή