Self-Driving

Τα αυτόνομα οχήματα θα οδηγήσουν σε ραγδαία μείωση των πωλήσεων μέχρι το 2030

Η εισροή των αυτόνομων οχημάτων θα δώσει ώθηση στις υπηρεσίες ride-sharing όπως οι Uber και Lyft με αποτέλεσμα οι πωλήσεις νέων οχημάτων να μειωθούν κατακόρυφα μέχρι το 2030, σύμφωνα με έκθεση της Credit Suisse.

«Το μοντέλο μας για την παγκόσμια αλυσίδα παραγωγής αυτοκινήτων προβλέπει η παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων το 2030 να παραμένει στάσιμη, με την αύξηση της παραγωγής στις αναπτυσσόμενες αγορές να αντισταθμίζεται από τις μειώσεις στις ανεπτυγμένες αγορές», αναφέρει η έκθεση.

Το χαμηλότερο κόστος του ride-sharing σε σύγκριση με την ιδιοκτησία αυτοκινήτων θα οδηγήσει στη μείωση των πωλήσεων αυτοκινήτων. Η έκθεση προβλέπει ότι στις προσεχείς δεκαετίες, στόλοι αυτόνομων οχημάτων που ανήκουν σε εταιρείες όπως η Uber θα αποτελέσουν την πλειοψηφία των αυτοκινήτων στους δρόμους των ανεπτυγμένων χωρών.

Η Credit Suisse δεν αποτελεί την πρώτη εταιρεία που προβλέπει κάτι τέτοιο καθώς σε γενικότερο πλαίσιο ο συνδυασμός αυτόνομης οδήγησης και ride-sharing αναμένεται να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο απ’ότι η κάθε υπηρεσία μόνη της. Χωρίς την ανάγκη πληρωμής των οδηγών, οι υπηρεσίες ride-sharing θα μπορούσαν να σημειώσουν αύξηση της κερδοφορίας τους. Επιπλέον, τα αυτόνομα οχήματα θα μπορούν να μένουν σε 24ωρη βάση στον δρόμο, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορούν να αποφέρουν περισσότερα έσοδα και επίσης οι άνθρωποι θα μπορούν ευκολότερα να μετακινηθούν.

Ωστόσο, τα αυτόνομα οχήματα και το ride sharing δεν θα εξαλείψουν εντελώς την ιδιοκτησία. Βάσει της έκθεσης, ένα άτομο που διανύει περίπου 8.000 χιλιόμετρα με το όχημά του, θα ξόδευε λιγότερα χρήματα έχοντας ένα όχημα στην κατοχή του από το να χρησιμοποιεί υπηρεσίες ride-sharing.

Επιπλέον, η έκθεση αναφέρει ότι μέχρι το 2040, το 14% των νέων οχημάτων θα είναι πλήρως αυτόνομα και περίπου 1/3 ημιαυτόνομα. Πολύ πιθανό μέχρι τότε, οι άνθρωποι-οδηγοί να είναι είδος υπό εξαφάνιση.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.