Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις αποτελεί για τα αυτόνομα οχήματα αλλά και για το Deep Learning η Ινδία, καθώς η χώρα φημίζεται για την “αναρχία» στους δρόμους.
Εταιρείες όπως η Tata και η Mahindra αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες δυσκολίες στις δοκιμές των αυτόνομων οχημάτων, καθώς τόσο οι οδηγοί όσο και οι πεζοί αντιμετωπίζουν τον νόμο σαν να μην υπάρχει.
Αλλά αυτό δεν είναι τίποτα αν αναλογιστεί κανείς την ελλιπή σηματοδότηση, τα ζώα που πετάγονται ξαφνικά στους δρόμους, τις πολλαπλές λωρίδες που ξαφνικά γίνονται μία ή και την έλλειψη λωρίδων. Χαρακτηριστικά, δημοσίευμα του Bloomberg αναφέρει ότι αν τα αυτόνομα οχήματα μπορούν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία αυτές τις καταστάσεις, τότε μπορούν να αντιμετωπίσουν τα πάντα.
Σύμφωνα με τον Roshy John, βετεράνο στον τομέα της μηχανικής μάθησης, οι δρόμοι της Ινδίας αποτελούν μια πραγματική πρόκληση για το Deep Learning. Ο Nitin Pai, Ανώτατος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Στρατηγικής και Μάρκετινγκ της Tata Elxsi δηλώνει σχετικά: “Ύστερα από τροφοδότηση εκατοντάδων φωτογραφιών, το σύστημά μας δεν μπορεί να αναγνωρίσει το 15% των οχημάτων στους δρόμους της Ινδίας”.
Να σημειωθεί ότι η Ινδία υπολογίζεται ότι σε λίγα χρόνια θα αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων, αλλά κατά πόσο είναι έτοιμη να συμβαδίσει με τις υπόλοιπες χώρες στον τομέα των αυτόνομων οχημάτων;
Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…
Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…
Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…
H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.