Self-Driving

Maserati Genesi Concept: Με virtual reality cockpit

Οι πιθανότητες να δούμε αυτό το αποκύημα της φαντασίας του σχεδιαστή της Behance, Sergey Dvornytskyy να γίνεται πραγματικότητα είναι απειροελάχιστες έως ανύπαρκτες. Παρ’ όλα αυτά η Maserati Genesi αξίζει προσοχής γιατί μας δίνει τροφή για όνειρα.

Η Maserati Genesi αποτελεί ένα hypercar από το μέλλον, με τον σχεδιαστή της να έχει επηρεαστεί από την Maserati Alfieri που παρουσίασε η εταιρεία πίσω στο 2014, στο Motor Show της Γενεύης.

Στα πλάνα της ιταλικής φίρμας είναι να βγάλει στην παραγωγή την Alfieri, αυτό όμως δεν πρόκειται να συμβεί πριν το 2020.

Στο θέμα μας όμως. Το concept του Sergey Dvornytskyy είναι βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας τόσο σε εμφάνιση όσο και σε τεχνολογία.

Διαθέτει φουτουριστική σιλουέτα και είναι εφοδιασμένη με state-of-the-art τεχνολογίες. Δεν γνωρίζουμε τι έχει στο νου του ο σχεδιαστής για τα μηχανικά της μέρη, αλλά μάλλον μικρή σημασία έχει.

Στη φαντασία, άλλωστε, όρια δεν μπαίνουν. Όσο πιο ζωηρή είναι, τόσο πιο μακριά μπορεί να φτάσει…

Ο σχεδιαστής φαντάζεται ένα σπορ όχημα υπέρ-επιδόσεων το οποίο θα διαθέτει σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 5.

Ο οδηγός θα μπορεί να απολαμβάνει τη βόλτα του ή το ταξίδι του και όποτε θελήσει θα έχει τη δυνατότητα να πάρει τον έλεγχο μέσω του τιμονιού που θα βγαίνει μέσα από το ταμπλό.

Αν πάλι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού βαρεθεί και θελήσει να αισθανθεί την ένταση της αδρεναλίνης, μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία εικονικής πραγματικότητας (VR mode).

Αυτομάτως θα μπει σε έναν νέο, “εικονικό” αγωνιστικό κόσμο καθώς το virtual reality κόκπιτ θα του δώσει τη δυνατότητα να τρέξει στην αγαπημένη του πίστα την ώρα που η Genesi θα τον ταξιδεύει στον προορισμό του…

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.