Close

Αυτόνομο το 50% των οχημάτων σε 5 χρόνια λένε καθηγητές του Πανεπιστημίου του Denver

Αυτόνομα θα μπορούσαν να είναι τα μισά από τα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους, την επόμενη πενταετία, σύμφωνα με καθηγητές του Πανεπιστημίου του Denver.

Οι δύο καθηγητές του Πανεπιστημίου του Denver θα πραγματοποιήσουν συνέδριο σε Πανεπιστήμιο της Ιερουσαλήμ τον Δεκέμβριο, με θέμα την επιρροή της αυτόνομης οδήγησης.

Ο Mark Levine, ένας εκ των δύο καθηγητών ανέφερε ότι όχι μόνο είναι ρεαλιστικό, αλλά είναι ήδη εδώ. «Θεωρώ ότι το ποσοστό θα ξεπεράσει το 50% μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια».

Σύμφωνα με τους καθηγητές, όλοι οι μεγάλοι παίχτες στην βιομηχανία της τεχνολογίας και των οχημάτων ποντάρουν ό,τι έχουν, με τα νούμερα αυτά να αγγίζουν δισεκατομμύρια.

Πρόσφατα η Uber επέκτεινε τον στόλο της επισυνάπτοντας συμφωνία με τη Volvo για 24.000 οχήματα, στα οποία θα ενσωματώσει την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης που αναπτύσσει.

Ήδη πραγματοποιούνται δοκιμές στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες, όπου τα οχήματα έχουν διανύσει εκατομμύρια χιλιόμετρα χωρίς ούτε ένα ατύχημα.

Πριν από έναν χρόνο περίπου, το αυτόνομο φορτηγό Otto Budweiser διένυσε περίπου 200 χιλιόμετρα από το Fort Collins στο Colorado Springs, πραγματοποιώντας ρεκόρ Guinness.

Με την επιτυχία που έχουν επιδείξει τα αυτόνομα οχήματα μέχρι στιγμής, είναι πολύ πιθανό τα αυτοκίνητα που έχουμε αυτή τη στιγμή στην κατοχή μας να είναι τα τελευταία, καθώς η γενική ιδέα είναι η παραγγελία ενός οχήματος, μέσω εφαρμογής, το οποίο θα μας μεταφέρει στον προορισμό μας.

Έρευνες έχουν δείξει ότι τα αυτοκίνητα το 95% του χρόνου μας είναι ακίνητα. Επομένως, αυτό σημαίνει ότι πληρώνουμε για κάτι που χρησιμοποιούμε μόνο το 5% του χρόνου μας.

Έτσι, όπως οραματίζονται οι περισσότερες εταιρείες το μέλλον, δεν θα έχουμε ένα αυτοκίνητο στην κατοχή μας και θα μπορούσαμε να εξοικονομήσουμε 8.000 με 12.000 δολάρια ετησίως.

Παρόλα αυτά, κι ενώ οι καθηγητές εμφανίζονται ιδιαίτερα αισιόδοξοι, εκτός από τις υποδομές, υπάρχουν κι άλλα ζητήματα που θα πρέπει να ξεκαθαριστούν, όπως η ασφάλεια, ή η περίπτωση χακαρίσματος.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top