Self-Driving

Αλλαγές στους κανόνες κατανάλωσης αλκοόλ εν όψει της αυτόνομης οδήγησης

Μία ριζική καινοτόμα νομοθετική άποψη παρουσίασε μία έρευνα από την Αυστραλία. Οι οδηγοί υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών ουσιών θα πρέπει να απαλλάσσονται από τους νόμους για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, εάν χρησιμοποιούν αυτόνομα αυτοκίνητα, σύμφωνα με μια έκθεση της Αυστραλίας.

Η Εθνική Επιτροπή Μεταφορών (NTC) πρότεινε την αλλαγή, συγκρίνοντάς την με κάποιον που εισέρχεται σε ταξί.

Οι ισχύοντες νόμοι θα μπορούσαν να αποτελέσουν «εμπόδιο» στην υιοθέτηση τέτοιων οχημάτων. Πολλές χώρες εξετάζουν το ενδεχόμενο επικαιροποίησης των νόμων του δρόμου για την υποδοχή αυτόνομων οχημάτων.

Το NTC έχει επιφορτιστεί με την εξέταση των νομοθετικών αλλαγών που είναι απαραίτητες καθώς τα αυτόνομα οχήματα γίνονται κοινά στους δρόμους της Αυστραλίας. Τέτοια αυτοκίνητα έχουν δοκιμαστεί ήδη στη χώρα, ενώ αναμένεται η εμπορική ανάπτυξη μέχρι το 2020.

Η έκθεση εξετάζει πολλές πτυχές των νομοθετικών αλλαγών που είναι απαραίτητες για την εξυπηρέτηση αυτών των οχημάτων, αλλά ένα από τα βασικά ζητήματα που εξετάζει είναι να αποφασίσει ποιος θα είναι υπεύθυνος – το άτομο στο όχημα ή το αυτόνομο σύστημα οδήγησης (ADS) που το χειρίζεται.

“Η NTC πιστεύει ότι η εισαγωγή αυτοματοποιημένων οχημάτων θα έχει συνολικά οφέλη για την ασφάλεια του οδικού δικτύου, μειώνοντας τον κίνδυνο ανθρώπινου σφάλματος”, αναφέρει η έκθεση.

“Η δυνατότητα των ανθρώπων να χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένο όχημα για να τους οδηγήσουν στο σπίτι παρά την κατανάλωση οινοπνεύματος έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει τα αποτελέσματα της οδικής ασφάλειας με τη μείωση της επίπτωσης της οδήγησης υπό την επήρεια οινοπνεύματος.”

Δεν συνιστά στους οδηγούς υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών να απαλλάσσονται από την απαίτηση εάν είναι σε ημιαυτόνομα οχήματα ή αυτοκίνητα που επιτρέπουν τη μετάβαση σε χειροκίνητη οδήγηση.

Ο Μπεν Γκάρντνερ, συνεργάτης στο δικηγορικό γραφείο Pinsent Masons, δήλωσε ότι για την τεχνολογία έπρεπε να περάσει πολύς καιρός πριν οι αλλαγές αυτές γίνουν απαραίτητες.

“Η τεχνολογία δεν είναι αρκετά έτοιμη για πλήρη αυτόνομα οχήματα και, εφ ‘όσον χρειαζόμαστε έναν άνθρωπο για να αποκτήσουμε τον έλεγχο, αν χρειαστεί, δεν θα ήταν σωστό για μένα να μεθύσει”, είπε.

Μια πρόσφατη έκθεση της Pew Research έδειξε ότι το 87% των ενηλίκων των ΗΠΑ ευνόησε πολιτικές που θα έβλεπαν ένα άτομο στην έδρα του οδηγού που θα μπορούσε να πάρει τον έλεγχο ενός αυτόνομου οχήματος εάν χρειαζόταν. Και το 83% πιστεύει ότι αυτά τα οχήματα πρέπει να ταξιδεύουν σε αποκλειστικές λωρίδες.

Πηγή

Σταύρος Γεωργιάδης

Πρόσφατα άρθρα

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.