Electric Cars

SEAT e-Scooter concept: Το πρώτο ηλεκτρικό δίκυκλο στην ιστορία της

Η SEAT παρουσίασε, στα πλαίσια του Smart City Expo World Congress στη Βαρκελώνη, το πρώτο ηλεκτρικό δίκυκλο στην ιστορία της, το e-Scooter concept, το οποίο είναι αντίστοιχο με 125cc, με αυτονομία 115χλμ και μοντέρνο σχεδιασμό.

Το SEAT e-Scooter concept είναι εδώ και αποτελεί το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό δίκυκλο της εταιρείας, το οποίο θα κάνει την εμφάνισή του στην αγορά μέσα στο 2020, τόσο για ιδιώτες όσο και για εταιρείες μετακίνησης επιβατών. Η SEAT έχει συνάψει συνεργασία με την εταιρεία κατασκευής scooter που ονομάζεται Silence και εδρεύει στη Βαρκελώνη.

Ο επικεφαλής του τμήματος αστικών μετακινήσεων της SEAT, Lucas Casasnovas, δήλωσε πως η εταιρεία θα γίνει σύμμαχος των πόλεων μιας και με το SEAT e-Scooter concept θα δώσει απαντήσεις όσον αφορά την ευέλικτη μετακίνηση, μιας και η συνεργασία με την εταιρεία Silence θα φέρει τη λύση στις μετακινήσεις εντός πόλης.

Το e-Scooter concept είναι εφοδιασμένο με ηλεκτρικό μοτέρ των 7 kW με μέγιστη απόδοση 11kW το οποίο θα αντιστοιχεί σε συμβατικό δίκυκλο των 125cc με ροπή 240 Nm. Η τελική ταχύτητα του scooter θα είναι τα 100χλμ/ώρα και θα μπορεί να πετυχαίνει τα 0-50χλμ μέσα σε 3.8 δευτερόλεπτα.

Η αυτονομία του θα φτάνει τα 115 χιλιόμετρα με μια φόρτιση ενώ η μπαταρία του θα μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα και θα μπορεί να φορτιστεί είτε σε οικιακούς ή δημόσιας χρήσης σταθμούς φόρτισης, με κόστος που θα φτάνει τα 0.70 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Όσον αφορά τους αποθηκευτικούς χώρους, το e-Scooter concept διαθέτει αρκετό χώρο για δύο κράνη κάτω από το κάθισμα, ενώ όσον αφορά τη συνδεσιμότητα, οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ή την τοποθεσία του μέσω της εφαρμογής για smartphones.

Η παρουσίαση της SEAT δεν έμεινε μόνο στο e-Scooter concept αλλά και σε μια πρόταση ηλεκτρικού πατινιού για ακόμα πιο ευέλικτη μετακίνηση μέσα στην πόλη. Πιο συγκεκριμένα, η SEAT παρουσίασε το e-Kickscooter concept, την πιο πρόσφατη έκδοση του e-Kickscooter, το οποίο διαθέτει αυτονομία 65χλμ, δύο ξεχωριστά φρένα και μπαταρία 551 Wh.

Τέλος, η SEAT παρουσίασε τη νέα έκδοση της πλατφόρμας για τα connected cars, την DGT 3.0, η οποία στηρίζεται στη συνεργασία της εταιρείας με τις Ισπανικές Αρχές για την κίνηση στους δρόμους. Η πλατφόρμα θα επιτρέπει στα αυτοκίνητα να επικοινωνούν με τους φωτεινούς σηματοδότες και τα panels στους αυτοκινητόδρομους σε πραγματικό χρόνο με σκοπό τη βελτίωση της κίνησης στους δρόμους και συνεπώς την αναβαθμισμένη εμπειρία οδήγησης.

Πηγή

Ιάκωβος Μπελώνιας

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.