Μέχρι και την 1η Ιουλίου τίθεται σε διαβούλευση από όλους τους φορείς το κυβερνητικό σχέδιο για την ενίσχυση της κυκλοφορίας ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ (Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων), οι ρυθμίσεις προβλέπουν επιδοτήσεις («οικολογικό μπόνους») και αυξημένες φοροαπαλλαγές για την αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δικύκλων και ποδηλάτων, την εγκατάσταση σημείων φόρτισης, τις επενδύσεις σε εργοστάσια παραγωγής μπαταριών ή άλλων εξαρτημάτων στις λιγνιτικές περιοχές αλλά και την διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στα οχήματα του Δημοσίου.
Ανάμεσα στα βασικά στοιχεία που φέρνει το νομοσχέδιο αυτό είναι η αυξημένη έκπτωση δαπάνης για την αγορά και την μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού ή και plug-in υβριδικού οχήματος με την προσαύξηση να ανέρχεται στο 50% και 35% αντίστοιχα (75% ή 35% για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε νησιωτικές περιοχές), ενώ για τους ιδιώτες τα κίνητρα θα καθοριστούν με υπουργική απόφαση.
Στο κομμάτι των ενισχύσεων τα ΙΧ δικαιούνται έκπτωση ίση με το 15% της λιανικής τιμής προ φόρων με όριο τα 5.500 ευρώ συν 500 ευρώ για την (προαιρετική) εγκατάσταση φορτιστή. Για τα σκούτερ, 20% της λιανικής τιμής προ φόρων με όριο τα 800 ευρώ. Για τα ποδήλατα, 40% της αξίας με όριο επίσης τα 800 ευρώ, ποσό που μπορεί να καλύψει μέχρι και το 50% της τελικής αξίας. Αν η αγορά νέου συνδυάζεται με την απόσυρση του παλιού ΙΧ ή μοτοσυκλέτας, θα καταβάλλεται επιπλέον μπόνους απόσυρσης, ύψους 1000 και 400 ευρώ αντίστοιχα.