Η Scania ανακοίνωσε την εμπορική διάθεση δύο ηλεκτροκίνητων φορτηγών, ενός πλήρους ηλεκτρικού (BEV) και ενός plug-in υβριδικού (PHEV). Και οι δύο εκδόσεις προορίζονται κατά κύριο λόγο για αστική χρήση. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για τις τιμές διάθεσής τους.
Η ηλεκτρική έκδοση (BEV) προσφέρεται με 5 μπαταρίες συνολικής χωρητικότητας 165 kWh ή 9 μπαταρίες συνολικής χωρητικότητας 300 kWh, ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη. Η αυτονομία κυμαίνεται από 130 km (5 μπαταρίες) έως 250 km (9 μπαταρίες), αναλόγως του φορτίου και του τερέν που κινείται το όχημα.
Σύμφωνα με τη σουηδική εταιρεία, μια μπαταρία είναι τοποθετημένη στο τούνελ κινητήρα, με τις άλλες 4 ή 8 να είναι τοποθετημένες στο σασί. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 230 kW που αντιστοιχούν περίπου σε 310 hp.
Οι μπαταρίες φορτίζουν σε φορτιστές DC (βύσμα CCS) έως και 130 kW. Η έκδοση με τις 5 μπαταρίες χρειάζεται 55 λεπτά για πλήρη φόρτιση, ενώ αυτή με τις 9 κάτι λιγότερο από 100 λεπτά.
Σε περίπτωση που οι μπαταρίες δεν έχουν αποφορτιστεί τελείως, με φόρτιση από 30 έως 45 λεπτά μπορούν να αποκτήσουν την ενέργεια που χρειάζεται ούτως ώστε ο οδηγός να συνεχίσει το ταξίδι του μέχρι την επόμενη στάση.
«Τα επόμενα χρόνια σε ετήσια βάση θα παρουσιάζουμε νέα ηλεκτροκίνητα προϊόντα για όλη μας την γκάμα», δήλωσε ο SEO της Scania, Henrik Henriksson προσθέτοντας πως: «Τα επόμενα χρόνια θα παρουσιάσουμε αμιγώς ηλεκτρικά φορτηγά για μεγάλα ταξίδια».
To Scania PHEV συνδυάζει με έναν κινητήρα diesel 9 λίτρων απόδοσης από 280–360 hp με έναν ηλεκτροκινητήρα 115 kW που βρίσκεται τοποθετημένος ανάμεσα στο μοτέρ εσωτερικής καύσης και το κιβώτιο ταχυτήτων.
Το φορτηγό διαθέτει τρεις συστοιχίες μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 90 kWh και μπορεί χρησιμοποιώντας μόνο τον ηλεκτροκινητήρα να καλύψει έως και 60 km, αναλόγως βέβαια το φορτίο και τη διαδρομή.
Σύμφωνα με τη Scania, οι μπαταρίες μπορούν να φορτίσουν έως το 80% μέσα σε 35 λεπτά. Οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις (BEV & PHEV) θα είναι διαθέσιμες στις σειρές L και P, οι οποίες είναι
σχεδιασμένες για αστικές δραστηριότητες. Θυμίζουμε ότι η Scania ανήκει εξολοκλήρου στο Volkswagen Group.
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.