Η εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων Rivian κυκλοφορεί νέο λογισμικό με κύριο χαρακτηριστικό του το Enhanced Highway Assist, το οποίο ελέγχει το τιμόνι, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα σε συμβατούς αυτοκινητόδρομους.
Βασίζεται σε μια κάμερα υπερύθρων στον καθρέφτη για να διασφαλίσει ότι ο οδηγός εξακολουθεί να προσέχει το δρόμο, παρόλο που τα χέρια του δεν χρειάζεται να είναι στο τιμόνι. Αυτή η δυνατότητα διατίθεται μόνο στα οχήματα Gen 2 της Rivian και η ανάρτηση ιστολογίου δεν ανέφερε αν θα έρθει κάποια στιγμή και στο Gen 1.
Υπάρχει επίσης μια νέα λειτουργία οδήγησης για τη σειρά Performance Dual-Motor της Rivian. Το Rally Mode είναι πλέον διαθέσιμο ως μία από τις επιλογές Off-Road Mode. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το όχημα θα παρέχει αυξημένες αποκρίσεις στο τιμόνι και το γκάζι σε μια σειρά εδάφους. Αρκετά οχήματα διπλού κινητήρα έχουν επίσης την επιλογή για αναβάθμιση απόδοσης μετά την αγορά, η οποία εισάγει τρεις νέους τρόπους οδήγησης: Rally, Sport και Soft Sand. Αυτή η αναβάθμιση απόδοσης είναι εφάπαξ κόστος 5.000 $.
Τόσο η Gen 2 όσο και η Gen 1 λαμβάνουν άλλα στοιχεία της ενημέρωσης λογισμικού. Ο πλαϊνός καθρέφτης έχει αυτόματη κλίση όταν το αυτοκίνητο κάνει όπισθεν, επιτρέποντας στον οδηγό καλύτερη ορατότητα των τροχών του και του κράσπεδου κατά την παράλληλη στάθμευση και η ανίχνευση τρυπήματος ελαστικών αποτελούν μέρος του πακέτου. Η Rivian προσθέτει επίσης μια επιλογή αλλαγής τύπου τροχού στο μενού Ρυθμίσεις της εφαρμογής για κινητά, για να λαμβάνει πιο ακριβείς εκτιμήσεις της αυτονομίας οδήγησης.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.