Electric Cars

Rimac C_Two: 2 εκ. συγκρούονται με ένα τοίχο [βίντεο]

Για επιτραπεί η κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου παγκοσμίως απαιτείται να πραγματοποιηθούν μία σειρά από έλεγχοι. Στα πλαίσια αυτών των δοκιμών η κατασκευάστρια έστειλε το ηλεκτρικό hypercar Rimac C_Two των 2 εκ. ευρώ να συναντήσει ένα τοίχο.

Κάθε όχημα πρέπει να πληροί όλα τα πρότυπα απόδοσης, αντοχής, αξιοπιστίας, και φυσικά να περάσει με άριστα όλα τα τεστ ασφαλείας. Η όλη διαδικασία περιλαμβάνει και τις δοκιμές συγκρούσεων, που κατά κύριο λόγο δεν αρέσουν σε κανέναν, αλλά είναι αναγκαίες.

Και αν κάποιων ραγίζει η καρδιά όταν ένα Tesla Model 3 διαλύεται πάνω σε ειδικά τοιχία, πόσο μάλιστα αν δουν το ηλεκτρικό hypercar Rimac C_Two των 1,888hp να πέφτει πάνω σε έναν τοίχο και η πρόσοψη του να γίνεται κομμάτια.

Ο στόχος της Rimac είναι τα αυτοκίνητά της να είναι ασφαλή και να επιτρέπεται να κυκλοφορούν στους δρόμους όλου του κόσμου. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, μία ολοκληρωμένη διαδικασία πιστοποίησης μπορεί να διαρκέσει τρία έως τέσσερα χρόνια καθώς πραγματοποιείται η μετάβαση από το concept στο πρωτότυπο, και εντέλει στο όχημα παραγωγής.

Το πρώτο βήμα είναι η εκτέλεση προσομοιώσεων και ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου με τη βοήθεια υπολογιστών. Ακολουθούν οι δοκιμές υλικών και εξαρτημάτων, οι οποίες προηγούνται του προγράμματος δοκιμής του οχήματος, το οποίο απαιτεί πραγματικά πειραματικά πρωτότυπα. Στη συνέχεια, έρχονται τα πρωτότυπα επικύρωσης δοκιμών, τα πρωτότυπα προπαραγωγής και φυσικά το τελικό προϊόν.

Όσον αφορά το ηλεκτρικό hypercar Rimac C_Two – από το οποίο θα παραχθούν μόνο 150 – μόλις ξεκίνησε ο πρώτος γύρο δοκιμών σύγκρουσης. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία μπορεί τώρα να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο ανάπτυξης, το οποίο είναι η περαιτέρω βελτίωση του σχεδιασμού και η τελειοποίηση του με βάση τα αποτελέσματα των εικονικών προσομοιώσεων.

Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η Rimac χρησιμοποίησε το ίδιο monocoque και στους πέντε τύπους δοκιμών σύγκρουσης που πραγματοποίησε. Επιπλέον δοκιμή αποτελούσε μία τελική σύγκρουση με στόχο τον έλεγχο αντοχής της οροφής.

Η χρήση του ίδιου πρωτοτύπου ή αυτοκινήτου για πολλαπλές δοκιμές είναι σίγουρα πρόκληση. Επιπλέον, το να βλέπεις το ίδιο όχημα να συγκρούεται με τον τοίχο ξανά και ξανά δεν είναι και το πιο όμορφο θέαμα στον κόσμο, πόσο μάλιστα όταν πρόκειται για ένα ηλεκτρικό hypercar όπως το Rimac C_Two. Ωστόσο, όταν είναι ένας μικρός κατασκευαστής εν μέρη αναγκάζεσαι να ακολουθήσεις αυτή την τακτική, ειδικά όταν το όχημα που δοκιμάζεις κάνει δύο εκατομμύρια.

Πηγή

Χάρης Αναγνωστόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.