Το Renault Scenic E-Tech αποκτά μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την οδήγησή του πιο ευχάριστη.
Αυτές οι ενημερώσεις προσθέτουν άνεση, άνεση και έξυπνη τεχνολογία σε ένα από τα πιο δημοφιλή ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Renault.
Η λειτουργία οδήγησης “One Pedal” έρχεται στο Scenic E-Tech. Αυτή η νέα δυνατότητα επιτρέπει στους οδηγούς να επιταχύνουν, να επιβραδύνουν, ακόμη και να σταματήσουν εντελώς χρησιμοποιώντας μόνο το γκάζι. Το παραδοσιακό πεντάλ φρένου χρησιμοποιείται για πιο σκληρό φρενάρισμα, με το σύστημα One Pedal να προσφέρει πιο ομαλή εμπειρία οδήγησης. Η τεχνολογία αναπτύχθηκε από την Ampere και βοηθά στη μείωση της φθοράς στα τακάκια των φρένων και βελτιώνει την ποσότητα ενέργειας που μπορεί να ανακτήσει το αυτοκίνητο ενώ επιβραδύνει.
Η φόρτιση του ηλεκτρικού Scenic E-Tech γίνεται επίσης πιο εύκολη. Τώρα, όλα τα μοντέλα διατίθενται στάνταρ με φορτιστή AC διπλής κατεύθυνσης 11 kW, συμβατό τόσο με μονοφασικές (3 kW) όσο και με τριφασικές (11 kW) πηγές ισχύος. Μέχρι το καλοκαίρι του 2025, θα είναι διαθέσιμος ένας προαιρετικός αμφίδρομος φορτιστής AC 22 kW, επιτρέποντας στους οδηγούς να προσθέσουν περίπου 80 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 30 λεπτά σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης.
Το Scenic E-Tech μπορεί πλέον να λειτουργεί ως φορητή πηγή τροφοδοσίας χάρη σε έναν προσαρμογέα ισχύος σε φόρτωση (V2L). Οι ιδιοκτήτες μπορούν πλέον να τροφοδοτούν συσκευές όπως μηχανές καφέ, μπάρμπεκιου ή ακόμα και να φορτίζουν ηλεκτρικά σκούτερ χρησιμοποιώντας την μπαταρία του αυτοκινήτου, η οποία μπορεί να αποδώσει έως και 3,7 kW ισχύος. Για τους ιδιοκτήτες στη Γαλλία, το σύστημα από όχημα σε δίκτυο (V2G), μαζί με την αμφίδρομη φόρτιση, μπορούν να στείλουν την ηλεκτρική ενέργεια πίσω στο δίκτυο, μειώνοντας ενδεχομένως τους λογαριασμούς οικιακής ενέργειας.
Η Renault εισάγει επίσης μια υπηρεσία “Plug & Charge”, η οποία σύντομα θα λειτουργεί με το Mobilize Charge Pass. Αυτό θα επιτρέψει στους οδηγούς να χρησιμοποιούν συμβατούς σταθμούς ταχείας φόρτισης DC χωρίς να χρειάζονται κάρτα μέλους ή τερματικό πληρωμών. Η απλή σύνδεση του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει τη φόρτιση και την πληρωμή μέσω της εφαρμογής My Renault, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο.
Υπάρχουν κάποιες βελτιώσεις και στο εσωτερικό του Scenic. Στην έκδοση Esprit Alpine, τα μπροστινά καθίσματα περιλαμβάνουν πλέον στάνταρ ηλεκτρικές ρυθμίσεις 6 κατευθύνσεων, εκτός από την υπάρχουσα ηλεκτρική οσφυϊκή υποστήριξη και θέρμανση. Το κάθισμα του οδηγού διαθέτει επίσης λειτουργία μασάζ. Η έκδοση Iconic αποκτά δύο νέα στυλ εσωτερικού με εκλεπτυσμένες υφασμάτινες ταπετσαρίες, συμπεριλαμβανομένης μιας τυπικής επιλογής μαύρου τιτανίου με τόνους Alcantara και ενός προαιρετικού καθαρού ψυχρού γκρι με πινελιές από ξύλο φλαμουριάς. Τα μπροστινά καθίσματα και ο πίσω πάγκος έχουν επανασχεδιαστεί για καλύτερη στήριξη στο πλάι.
Τόσο το Esprit Alpine όσο και το Iconic διακοσμούνται πλέον εξοπλισμένα με κάμερα ενσωματωμένη στην αριστερή κολόνα Α. Αυτή η κάμερα ενεργοποιεί ένα σύστημα αναγνώρισης οδηγού που προσαρμόζει αυτόματα τις ρυθμίσεις του οχήματος με βάση το αναγνωρισμένο προφίλ του οδηγού, συμπεριλαμβανομένων των αγαπημένων ραδιοφωνικών σταθμών, των πολυμέσων, των καθισμάτων και των θέσεων καθρεφτών και των εφαρμογών λήψης στο σύστημα σύνδεσης openR. Το σύστημα ενεργοποιείται κάθε φορά που ξεκινά το αυτοκίνητο και όλα τα δεδομένα αποθηκεύονται με ασφάλεια μέσα στο όχημα. Αυτή η ίδια κάμερα χρησιμοποιείται για ένα νέο χαρακτηριστικό ασφαλείας που ονομάζεται “Take a Break!” Αυτή η εφαρμογή παρακολουθεί τον οδηγό για σημάδια κόπωσης, όπως χασμουρητό, συχνό κλείσιμο του ματιού, βαριά βλέφαρα ή ασυνήθιστες κινήσεις του κεφαλιού. Εάν εντοπιστεί κόπωση, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό και προτείνει ένα διάλειμμα.
Οι βελτιώσεις στις υπηρεσίες και τις εφαρμογές της Google περιλαμβάνουν τη δυνατότητα προγραμματισμού ταξιδιών σε smartphone και εμφάνισης τους στο αυτοκίνητο, αυτόματο επανυπολογισμό διαδρομής, επισήμανση κτιρίου στο χάρτη και επιλογή της πιο ενεργειακά αποδοτικής διαδρομής. Το σύστημα προσφέρει επίσης βοήθεια peer-to-peer για την εύρεση σταθμών φόρτισης και προειδοποιήσεις βάσει της κοινότητας για κινδύνους κυκλοφορίας και οδικής κυκλοφορίας.
Τέλος, το Scenic E-Tech electric περιλαμβάνει πλέον συνδεδεμένη συντήρηση. Αυτή η λειτουργία βοηθά τους ιδιοκτήτες να παραμένουν ενημερωμένοι για τις ανάγκες σέρβις του οχήματός τους. Το σύστημα παρέχει ένα προσωρινό χρονοδιάγραμμα συντήρησης και αρχείο καταγραφής, επιτρέπει την κράτηση ραντεβού σέρβις μέσω της εφαρμογής My Renault, στέλνει ειδοποιήσεις για οποιαδήποτε απαραίτητη προσοχή (μέσω email, κειμένου και εφαρμογής) και προβλέπει ακόμη και φθορά ανταλλακτικών, συμβουλεύοντας τους ιδιοκτήτες πότε μπορεί να χρειαστούν αντικαταστάσεις κατά την επόμενη επίσκεψη σέρβις.
Αυτή είναι μια ολοκληρωμένη ενημέρωση που δείχνει πώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να εξελιχθούν για να προσφέρουν μια πιο διαισθητική, άνετη και συνδεδεμένη εμπειρία EV για οικογένειες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το ενημερωμένο Scenic E-Tech ξεκινά από λίγο πάνω από 37.600 €, ενώ στη Γαλλία, η φθηνότερη έκδοση κοστίζει 37.990 €, δηλαδή σχεδόν 1.800 € λιγότερα από ό,τι πριν.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.