Η Renault-Nissan θα κατασκευάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα

Η Renault-Nissan θα κατασκευάσουν μέσω μιας νέας κοινοπραξίας με την τοπική εταιρία Dongfeng Motor ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου, την Κίνα.

Δεν είναι τυχαίο ότι οι παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των Ford και της General Motors, εργάζονται για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα.Είναι η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων και νέοι κανόνες για τη μείωση της ρύπανσης αναμένεται να ενισχύσουν τις πωλήσεις.

Η νέα κοινοπραξία με το όνομα eGT New Energy Automotive Co, θα αναπτύξει ένα ηλεκτρικό μίνι-SUV που θα κυκλοφορήσει το 2019. Τα οχήματα θα πωλούνται με τα εμπορικά σήματα των συνεργατών. Εν τω μεταξύ οι Renault-Nissan και Dongfeng συνεργάζονται ήδη για την κατασκευή οχημάτων με συμβατικούς κινητήρες καύσης.

Η αγορά της Κίνας σύντομα θα εισάγει νέους κανόνες για την καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, και οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιθυμούν ένα μερίδιο της μεγαλύτερης αγοράς αυτοκινήτων παγκοσμίως.

Η Κίνα θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα και υβριδικά αυτοκίνητα τύπου plug-in να καλύπτουν τουλάχιστον το ένα πέμπτο των πωλήσεων των οχημάτων της έως το 2025.

Οι προτάσεις, οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ ήδη από το επόμενο έτος, σχεδιάζουν το 8% των πωλήσεων των αυτοκινητοβιομηχανιών να είναι ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά, αυξάνοντας το ποσοστό αυτό σε 12% το 2020.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Ford δήλωσε ότι διερευνά μια κοινή επιχείρηση με την αυτοκινητοβιομηχανία Anhui Zotye Automobile Co για να κατασκευάσει ηλεκτρικά οχήματα κάτω από μια νέα μάρκα, σε ανταγωνισμό με τα σχέδια κατασκευής στην Κίνα που είχαν προηγουμένως ανακοινώσει η Tesla, η Volkswagen και η General Motors.

Ο πρόεδρος Renault-Nissan Carlos Ghosn ανέφερε ότι η κίνηση «επιβεβαιώνει την κοινή μας δέσμευση για την ανάπτυξη ανταγωνιστικών ηλεκτρικών οχημάτων για την κινεζική αγορά».

Ο Ghosn έχει συζητήσει προηγουμένως σχέδια για να αλλάξει ριζικά την αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα χαμηλού κόστους ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάτω από 8,000 δολάρια μετά από κινεζικά κίνητρα και τελικά χωρίς αυτά.

Πηγή