Close

Renault 4 Savane 4×4 Concept: Tετρακίνηση, νοσταλγική διάθεση και όρεξη για περιπέτεια

H Rivian εξέπληξε τους πάντες με το R3X, το ηλεκτρικό hatchback με τετρακίνηση και εμφάνιση που θυμίζει θρυλικά ονόματα όπως η Lancia Delta Integrale και το Volkswagen Golf πρώτης γενιάς.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault ακολουθεί τα νοσταλγικά αυτά μονοπάτια και επαναφέρει το εμβληματικό Renault 5 ως ηλεκτρικό όχημα και τώρα έχει ανεβάσει τα επίπεδα ποιότητας-τιμής με το πρωτότυπο Renault 4 Savane 4×4.

Βασίζεται στο Renault 4 δρόμου, με κίνηση στους εμπρός τροχούς, το οποίο είναι ένα μικρό ηλεκτρικό crossover που βασίζεται στις ίδιες βάσεις με το Renault 5. Το όνομα Savane χρησιμοποιήθηκε στο αρχικό R4 τη δεκαετία του 1970. Ωστόσο, το αρχικό Renault 4 Savane ήταν απλώς ένα επίπεδο εξοπλισμού, ενώ η σύγχρονη έκδοση έχει περισσότερα.

Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό της ηλεκτρικής ιδέας είναι ότι διαθέτει έναν επιπλέον ηλεκτρικό κινητήρα στο πίσω μέρος, καθιστώντας την τετρακίνηση. Τα εμπρός και πίσω μετατρόχια έχουν διευρυνθεί κατά 0,4 ίντσες (10 χιλιοστά) και υπάρχει μια πιο ογκώδης εξωτερική εμφάνιση χάρη στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τους μαύρους θόλους των τροχών. Η οροφή καλύπτεται από ένα τυπωμένο ύφασμα που υποτίθεται ότι έχει «εφέ απόκρυψης» και η απόσταση από το έδαφος είναι επίσης 15 χιλιοστά υψηλότερη.

renault 4 savane

Στο εσωτερικό, το πρωτότυπο Renault 4 Savane 4×4 έχει καθίσματα καλυμμένα με εκλεπτυσμένο ύφασμα Deep Brown με καπιτονέ σχέδια του αριθμού τέσσερα. Υπάρχει επίσης ένα φωτιζόμενο λογότυπο 4Savane στο ταμπλό, αλλά κατά τα άλλα, είναι το ίδιο με το crossover παραγωγής Renault 4.

Η Renault δεν ανέφερε πόση ισχύ αποδίδει το πρωτότυπο AWD, αλλά θα πρέπει να είναι περισσότερη από αυτήν που προσφέρουν οι εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Για αναφορά, το Renault 4 για χρήση σε δρόμους έχει ισχύ 148 ίππων (110 κιλοβάτ) και ροπή 181 λίβρες-πόδια (245 Nm). Η μπαταρία του πρωτότυπου αποτελεί επίσης μυστήριο, αλλά η λογική υπαγορεύει ότι μπορεί να είναι μια μπαταρία 52 κιλοβατώρων, όπως ακριβώς και οι εκδόσεις μεγάλης αυτονομίας του κανονικού Renault 4.

Αυτό δεν είναι το πρώτο πρωτότυπο εκτός δρόμου της Renault που βασίζεται στο νέο 4. Το 2022, η αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε το 4ever Trophy Concept, το οποίο, παρά την εμφάνισή του, είχε μόλις 138 ίππους από έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μπροστά.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top