Ο εκτελεστικός πρόεδρος της Ford Motor Company, Bill Ford, δήλωσε ότι οι ΗΠΑ δεν είναι ακόμα σε θέση να ανταγωνιστούν την Κίνα στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Σε συνέντευξή του σε εκπομπή του CNN, ο Ford σχολίασε:
“Αναπτύχθηκαν πολύ γρήγορα και τα ανέπτυξαν σε μεγάλη κλίμακα. Και τώρα τα εξάγουν. Δεν είναι εδώ, αλλά θα έρθουν, πιστεύουμε ότι κάποια στιγμή πρέπει να είμαστε έτοιμοι και ετοιμαζόμαστε”.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το νέο εργοστάσιο μπαταριών για ηλεκτρικά της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Μίσιγκαν που θα κατασκευάσει κυψέλες LFP (φωσφορικό σίδηρο λιθίου) με άδεια από την κινεζική CATL είναι μια ευκαιρία για τους μηχανικούς της Ford να μάθουν τεχνολογία και στη συνέχεια τη χρησιμοποιούν οι ίδιοι.
Τον περασμένο μήνα, ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας, Jim Farley, είπε ότι οι κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών είναι οι κύριοι ανταγωνιστές της εταιρείας στον τομέα και ότι η αυτοκινητοβιομηχανία χρειάζεται χαμηλότερο κόστος ή ξεχωριστό branding για να τις νικήσει.
Θυμίζουμε πως και ο Elon Musk της Tesla έχει αναγνωρίσει τους Κινέζους. “Δουλεύουν πιο σκληρά και δουλεύουν πιο έξυπνα. Και έτσι, αν έπρεπε να μαντέψω, ίσως κάποια εταιρεία από την Κίνα είναι πιο πιθανό να είναι δεύτερη μετά την Tesla”, είπε τον Ιανουάριο.
Ο κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας είναι η BYD, η οποία κατέλαβε τη δεύτερη θέση πίσω από την Tesla το 2022 στις παγκόσμιες πωλήσεις BEV με 911.141 μονάδες, έναντι 1.313.851 της αμερικανικής εταιρείας. Η Κίνα έχει επίσης startups ηλεκτρικών με παγκόσμια παρουσία, συμπεριλαμβανομένων των Nio και XPeng, και μάρκες ηλεκτρικών από καθιερωμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των Polestar, Zeekr, Ora, MG και άλλων.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.