Καλή η ηλεκτροκίνηση, αλλά εάν δεν υπάρχει ένα επαρκές δίκτυο σταθμών δημόσιας φόρτισης, δεν μπορεί να πει κανείς ότι είναι επιτυχημένη. Ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων δίνει στη δημοσιότητα μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά για όλη την Ευρώπη.
Έτσι, σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής επιβεβαιωμένα δεδομένα, στη χώρα μας υπάρχουν εγκατεστημένοι και σε πλήρη λειτουργία μόλις 61 σταθμοί φόρτισης, γεγονός που δείχνει ότι θα πρέπει να διανύσουμε πολύ δρόμο ακόμα, μέχρι να μπορούμε να πούμε ότι η ηλεκτροκίνηση είναι μια ουσιαστική εναλλακτική μετακίνησης.
Οι ειδικοί, μάλιστα, εκτιμούν ότι θα πρέπει να υπάρχει ένας τουλάχιστον σταθμός φόρτισης ανά 40 χιλιόμετρα, κάτι που σημαίνει ότι στην Ελλάδα θα πρέπει να έχουμε 3.000 σταθμούς. Αξίζει να δούμε την κατάσταση στην Ευρώπη, όπου υπάρχουν 199.825 σημεία φόρτισης, με το 25% από αυτά να βρίσκονται στις Κάτω Χώρες (50.824), το 20% στη Γερμανία (40.517), το 15% στη Γαλλία (30.367) και το 14% στο Ηνωμένο Βασίλειο (28.538 ).
Αυτές οι τέσσερις χώρες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 75% όλων των σημείων χρέωσης ECV στην Ευρωπαϊκή Ένωση, την ίδια στιγμή που αυτές οι χώρες καλύπτουν μόνο το 27% της συνολικής επιφάνειας της ΕΕ.
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.