Μπορεί η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων να θεωρείται ότι ανθεί, αλλά υπάρχουν και προβλήματα τα οποία προέρχονται από το Brexit. Η απόφαση της Μεγάλης Βρετανίας να αποχωρήσει από την ευρωπαϊκή οικογένεια, εκτιμάται ότι φέρνει πολλά προβλήματα στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι η εφοδιαστική αλυσίδα των μπαταριών. Το απαραίτητο αυτό στοιχείο της ηλεκτροκίνησης εκτιμάται ότι θα γίνει σημαντικά ακριβότερο για όσους κατασκευαστές διατηρούν τις μονάδες παραγωγής τους στην Αγγλία, στοιχείο που δεν αποκλείεται να μεταφερθεί και στην τελική τιμή πολλών made in Britain ηλεκτρικών οχημάτων.
Από το 2027 και έπειτα αναμένεται να επιβληθεί δασμός στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Αγγλία με εισαγόμενες μπαταρίες, ένα ακόμα στοιχείο που εκτιμάται ότι θα εκτοξεύσει στα ύψη τις τελικές τιμές. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ευρώπη προσπαθεί να δώσει έμφαση στην κατασκευή μπαταριών στα κράτη μέλη της, με την ανακοίνωση ενός ταμείου με προίκα 2.9 δισεκατομμύρια ευρώ για την έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών μπαταρίας στα ηλεκτρικά οχήματα, χωρίς, φυσικά, να μπορεί να χρηματοδοτηθεί από αυτό κάποια βρετανική προσπάθεια, ελέω Brexit.
Πολλές επενδύσεις σε εργοστάσια παραγωγής και άλλες πρωτοβουλίες που θα προωθούσαν την ηλεκτροκίνηση μοιάζουν να παγώνουν μετά το Brexit και αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ευοίωνο για τον κόσμο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed.