Electric Cars

Porsche Taycan Turbo GT 2025: Ο νέος ηλεκτρικός βασιλιάς της Porsche με 1.092 ίππους

H νέα κορυφαία Porsche Taycan Turbo GT έγινε επίσημη και ο νέος βασιλιάς των επιδόσεων της Porsche, που ξεπερνά την 992 911 GT2 RS και την υβριδική 918 Spyder.

Για να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις, διαθέτει μπροστινή αεροτομή, ελαφριές σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών και πλαϊνές ποδιές SportDesign με ένθετα από ανθρακονήματα. Οι καθρέφτες και οι κολόνες Β είναι επίσης φινιρισμένα από ανθρακονήματα. Για πρόσθετη κάθετη δύναμη στις στροφές, υπάρχει μια νέα προσαρμοζόμενη αεροτομή, με πτερύγιο Gurney που επιτρέπει συνολική κάθετη δύναμη 485 λιβρών.

Στο εσωτερικό, διαθέτει ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα 18 κατευθύνσεων και διάφορα αποκλειστικά στοιχεία, όπως μοναδικά κεντήματα Turbo GT και χρώματα εσωτερικού Volt Blue ή GT Silver.

Με το πακέτο Weissach, τα πίσω καθίσματα εξαφανίστηκαν και υπάρχει στη θέση τους ένας αποθηκευτικός χώρος πίσω από τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού με επένδυση από ανθρακονήματα. Αυτό, λέει η Porsche, εξοικονομεί 157 κιλά βάρους σε σύγκριση με το Taycan Turbo που ζυγίζει λίγο πάνω από 220 κιλά. Διαθέτει ανθρακονημάτινη πίσω αεροτομή για μεγαλύτερη κάθετη δύναμη

Το Taycan Turbo GT διαθέτει μερικές μεγάλες αναβαθμίσεις στο τμήμα κινητήρων. Νέοι παλμικοί μετατροπείς 900 amp – βασικές συσκευές σε ηλεκτρικούς κινητήρες που ρυθμίζουν τη ροή του ρεύματος στις περιελίξεις του κινητήρα – με ημιαγωγούς καρβιδίου του πυριτίου μειώνουν σημαντικά τις «απώλειες μεταγωγής» και επιτρέπουν υψηλότερες «συχνότητες μεταγωγής».

Η βασική ισχύς αυξάνεται ελάχιστα, από 764 ίππους στο Turbo S σε 777 ίππους στο Turbo GT. Με το launch control, το Turbo S έχει μέγιστη ισχύ 938 ίππων και 818 λίβρες ροπής, ενώ το Turbo GT το οδηγεί στο επόμενο επίπεδο, με 1.019 ίππους και 988 λίβρες ροπής για δύο δευτερόλεπτα, ή 1.092 ίππους σύμφωνα με τη μέθοδο μέτρησης μέγιστης ισχύος της Porsche.

Υπάρχει επίσης ένα “attack mode”, που ξεκλειδώνει 160 ίππους με το πάτημα ενός κουμπιού για 10 δευτερόλεπτα.

Το 0-100 χλμ/ώρα το κάνει σε μόλις 2,2 δευτερόλεπτα. Με το πακέτο Weissach, ο χρόνος κατεβαίνει στα 2,1 δευτερόλεπτα. Το Turbo S το κάνει σε 2,3 δευτερόλεπτα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Taycan Turbo GT μπορεί να φτάσει τους σχεδόν 1.100 ίππους μόνο από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, ενώ οι ανταγωνιστές του είναι εξοπλισμένοι με τρεις.

Όσο για την αυτονομία, στον κύκλο WLTP ανέρχεται σε 555 χλμ.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

XPeng: Κάνει είσοδο στη γαλλική αγορά με τα ηλεκτρικά SUV G9 και G6

Η κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων XPeng εισήλθε επίσημα στη γαλλική αγορά, επεκτείνοντας τη διεθνή της…

16/05/2024

BYD Shark PHEV: Το pickup που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Toyota Hilux & το Ford Ranger

Ένα νέο ηλεκτρικό pickup έρχεται στην παγκόσμια αγορά, με την κινεζική BYD να παρουσιάζει το…

16/05/2024

Rivian R1S και R1T αποκτούν εφαρμογή YouTube και Google Cast

Τα Rivian R1S και R1T αποκαλύφθηκαν πριν από μισή δεκαετία ως ένα ζευγάρι πολυτελών ηλεκτρικών…

15/05/2024

Jaguar Electric G: Το νέο ηλεκτρικό θα έχει τιμή πάνω από 125.000 $

H Jaguar Land Rover προχώρησε πέρυσι σε ένα ακριβό rebranding συντομεύοντας το εταιρικό της όνομα…

15/05/2024

Η Xiaomi ετοιμάζει ανταγωνιστή του Tesla Model Y που θα κάνει το ντεμπούτο του το 2025

Ο τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi μπαίνει για τα καλά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα…

14/05/2024

Tesla: Ο Elon Musk απέλυσε την ομάδα του Supercharger και τώρα τους προσλαμβάνει ξανά

Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε…

14/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.