Electric Cars

H ηλεκτρική Porsche Taycan κατέκτησε την κορυφή στο Nürburgring [βίντεο]

Η Porsche κατάφερε να επιτύχει ένα νέο ρεκόρ στην κατηγορία των σπορ ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη πίστα Nürburgring Nordschleife, με το επερχόμενο τετράθυρο σπορ αυτοκίνητο Porsche Taycan.

Χρησιμοποιώντας ένα πρωτότυπο και με οδηγό τον Lars Kern, η Porsche Taycan κατέκτησε την κορυφή στους χρόνους τις πίστα με σπορ ηλεκτρικό αυτοκίνητο ολοκληρώνοντας την σε 7 λεπτά και 42 δευτερόλεπτα.

Αν θέλουμε να συγκρίνουμε τον χρόνο της Porsche Taycan με άλλα οχήματα που κατέχουν σημαντικά ρεκόρ στην πίστα θα διαπιστώσουμε ότι συνολικά δεν είναι και τόσο εντυπωσιακό το τελικό αποτέλεσμα.

Για παράδειγμα η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio των 510PS το 2015 έκανε χρόνο 7 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα, αφήνοντας πίσω την Taycan κατά 10 δευτερόλεπτα. Επίσης, η Porsche Panamera Turbo είναι 4 δευτερόλεπτα γρηγορότερη με χρόνο 7 λεπτά και 38 δευτερόλεπτα, τον οποίο πέτυχε το 2017. Ένα πιο πρόσφατο ρεκόρ είναι αυτό της Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ το οποίο τον Οκτώβριο του 2018 έκανε χρόνο 7 λεπτά και 25,4 δευτερόλεπτα.

Υπάρχουν και ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν κάνει καλύτερους χρόνους στην Nürburgring Nordschleife. Τα VW ID.R και Nio EP9 είναι τα πιο γρήγορα οχήματα της πίστας με 6 λεπτά και 5.3 δευτερόλεπτα και 6 λεπτά και 45.9 δευτερόλεπτα, αντίστοιχα. Βέβαια, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα πρώτα δεν είναι ηλεκτρικά οχήματα, και τα δεύτερα είναι ένα supercar και ένα hypercar.

Με την επίτευξη αυτού του ρεκόρ η Porsche Taycan ολοκληρώνει τον κύκλο των δοκιμών απόδοσης, ο οποίο περιλαμβάνει τις 30 επαναλαμβανόμενες επιταχύνσεις, το ταξίδι των 3.425 χιλιομέτρων σε 24 ώρες με σχεδόν πλήρη ισχύ και φυσικά την κατάκτηση της Nürburgring Nordschleife.

Ο Lars Kern δήλωσε εντυπωσιασμένος από τη σταθερότητα της Porsche Taycan σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της πίστας, και ιδιαίτερα σε δύσκολα σημεία όπως το Kesselchen και το Adenauer Forst.

Κάτι τέτοιο δεν αποτελεί έκπληξη διότι η Porsche Taycan έχει περάσει πολύ χρόνο στη Nürburgring Nordschleife κατά την διάρκεια της ανάπτυξης της. Θα έλεγε κανείς ότι αυτό το σπορ ηλεκτρικό αυτοκίνητο γνωρίζει καλά αυτή τη πίστα.

Πηγή

Χάρης Αναγνωστόπουλος

View Comments

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.