Η Porsche Taycan μόλις εξασφάλισε το τέταρτο παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες, αξιοποιώντας ένα ταξίδι στο Arctic Centre της γερμανικής εταιρείας στο Lavi της Φινλανδίας και έναν οδηγό που οδήγησε σε κύκλους για λίγα λεπτά.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο εκπαιδευτής της Porsche Experience, Jens Richter, σημείωσε νέο παγκόσμιο ρεκόρ για τη μεγαλύτερη συνεχή ολίσθηση στον πάγο σε ηλεκτρικό όχημα. Αυτό το ηλεκτρικό όχημα ήταν μια Porsche Taycan GTS με ελαστικά με καρφιά, και το ρεκόρ είναι 132 γύροι συνολικού ύψους 17.503 χλμ. σε 46 λεπτά.
Το ρεκόρ σημειώθηκε στη δεύτερη προσπάθεια. «Υπό το ακραίο συνεχές φορτίο του παρασυρόμενου Taycan, η διαδρομή του πάγου επιδεινώθηκε ταχύτερα από το αναμενόμενο», είπε ο Jens Richter. «Ως εκ τούτου, έπρεπε να ματαιώσουμε την πρώτη προσπάθεια μετά από περίπου 11 χιλιόμετρα».
Για τη δεύτερη προσπάθεια, η Porsche άλλαξε ελαστικά με μικρότερες αιχμές και εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι η θερμοκρασία του πάγου έπεσε ξανά καθώς έπεφτε το σκοτάδι. Και λειτούργησε. «Με τον νέο μας τίτλο στο Guinness World Records στον πάγο, το Taycan απέδειξε για άλλη μια φορά τις πλευρικές του ιδιότητες», δήλωσε ο Jens Richter. “Και αυτή τη φορά, ακόμη και με τετρακίνηση. Το γεγονός ότι το Taycan GTS μπορεί να ελεγχθεί τόσο καλά ακόμα και κάτω από ακραίες συνθήκες, λέει πολλά για το εξαιρετικό πλαίσιο και τις ισορροπημένες επιδόσεις του.”
Η πίστα όπου σημειώθηκε το ρεκόρ ήταν ένας κύκλος με διάμετρο 59 μέτρα και το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με ελαστικά Michelin με αιχμές του ενός χιλιοστού για την επιτυχημένη απόπειρα ρεκόρ. Για την καταγραφή των δεδομένων, η Porsche χρησιμοποίησε μια επαγγελματική συσκευή μέτρησης GPS για να καταγράψει την απόσταση, την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και τις δυνάμεις G.
Το νέο ρεκόρ drifting στον πάγο ξεπέρασε το προηγούμενο που έθεσε ο Wang Zhilong στην Κίνα τον Φεβρουάριο του 2023 με ένα Mercedes-Benz EV που διένυσε 9.202 μίλια.
Το Taycan έχει στη ζώνη του άλλα τρία ρεκόρ. Το 2020, έκανε 210 γύρους σε 55 λεπτά. Ένα χρόνο αργότερα, έγινε το ταχύτερο αυτοκίνητο που οδηγεί σε κλειστό κτίριο, φτάνοντας τα 102,5 μίλια την ώρα. Στη συνέχεια, το 2023, ένα Taycan Cross Turismo πέτυχε τη μεγαλύτερη αλλαγή υψομέτρου με ένα EV –αν και η Hyundai το ξεπέρασε στα τέλη του περασμένου έτους με το Ioniq 5.
Η Porsche Taycan GTS διαθέτει σύστημα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς με διπλό κινητήρα που είναι καλό για 690 ίππους.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.