Close

Porsche: Δεν είναι προτεραιότητα το ηλεκτρικό hypercar

ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36 cameraFNumber (float): 4 cameraFarClip (float): 1e+030 cameraFarRange (float): 1e+018 cameraFocalLength (float): 34.769 cameraFov (float): 54.432 cameraNearClip (float): 0 cameraNearRange (float): 0 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 526.4 cameraTransform (m44f): [{0.642357, -0.76439, -0.0555505, -439.042}, {-3.46945e-018, 0.0724818, -0.99737, 86.2821}, {0.766406, 0.640667, 0.0465592, 315.338}, {0, 0, 0, 1}] channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 2999, 1685] displayWindow (box2i): [0, 0, 2999, 1685] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1 screenWindowCenter (v2f): [0, 0] screenWindowWidth (float): 1 type (string): "scanlineimage" vrayInfo/camera (string): "" vrayInfo/computername (string): "deathstar" vrayInfo/cpu (string): "INTEL/Model:13,Family:6,Stepping:7,Cache:0" vrayInfo/date (string): "2019/Jul/27" vrayInfo/filename (string): "Y:/Users/Carlos/PORSHE_988/MAYA/scenes/SOFT_box/988_Soft_Box_04_CPA.mb" vrayInfo/frame (string): "00001" vrayInfo/h (string): "1686" vrayInfo/mhz (string): "0MHz" vrayInfo/os (string): "Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.1, Service Pack 1" vrayInfo/primitives (string): "8053577" vrayInfo/ram (string): "65488MB" vrayInfo/renderlayer (string): "" vrayInfo/rendertime (string): " 0h 6m 39.8s" vrayInfo/scenename (string): "988_Soft_Box_04_CPA" vrayInfo/time (string): "19:41:28" vrayInfo/vmem (string): "8388608MB" vrayInfo/vraycore (string): "4.04.01" vrayInfo/vrayversion (string): "Version of V-Ray for Maya Next" vrayInfo/w (string): "3000" =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half)

Η Porsche δεν έχει σκοπό να βγάλει στην παραγωγή ένα ηλεκτρικό hypercar λόγω του βάρους των μπαταριών.

Στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης περνάει σιγά-σιγά και η Porsche, που έχει κάνει την αρχή με την ηλεκτρική Taycan. Η γερμανική φίρμα έχει σκοπό να βγάλει στην παραγωγή κι άλλα ηλεκτροκίνητα, όμως όχι ένα ηλεκτρικό hypercar.

Τουλάχιστον, έτσι είπε ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, Μίκαελ Μάουερ σε τηλεφωνική του συνέντευξη στο Autocar. Ο λόγος είναι το βάρος των μπαταριών, τη στιγμή που τα hypercar ήδη έχουν βάρος, καθώς κάπως θα πρέπει να ανταποκριθεί στην υψηλή αεροδυναμική.

Αντιθέτως, ξεκαθάρισε πως, μετά την Taycan, η Porsche στοχεύει σ’ ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που θα είναι πιο μικρό και πιο ελαφρύ «Πιστεύω ότι είναι μεγάλη πρόκληση με το βάρος των μπαταριών για να βρούμε την καλύτερη απόδοση, την καλύτερη οδήγηση και το χαμηλότερο βάρος.

Αυτά τα hypercar δεν είναι μόνο βαριά, οδηγούνται πάρα πολύ από την αεροδυναμική, οπότε καταλήγουν να είναι παρόμοια. Επίσης, δεν είναι μεγάλο θέμα πλέον η ισχύς και ο χαρακτήρας του κινητήρα σ’ ένα ηλεκτρικό όχημα, οπότε θα ήθελα να κάνουμε κάτι διαφορετικό.

Αυτό που εγώ προσωπικά βρίσκω πολύ προκλητικό είναι να μην έχουμε άλλο ένα hypercar με 2000 ίππουις, αλλά να κοιτάξουμε κάτι μικρότερο, πιο ελαφρύ, με περισσότερη εστιάση στην οδηγησιμότητα», είπε, μεταξύ άλλων, ο Μάουερ. Μένει να δούμε, λοιπόν, ποιο θα είναι το εν λόγω μοντέλο.

Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι για παρόμοιο λόγο (επειδή δε βρίσκεται στο επιθυμητό επίπεδο η τεχνολογία των μπαταριών) έχει απορρίψει το ενδεχόμενο ενός ηλεκτρικού supercar η Ferrari τουλάχιστον μέχρι το 2025.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top