Η Porsche αποκάλυψε το Mission X, ένα concept ηλεκτρικού υπεραυτοκινήτου που η αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι θα μπορούσε να είναι το ταχύτερο όχημα που έκανε ποτέ έναν γύρο στη διάσημη πίστα του Nürburgring.
Εάν, βέβαια, μπει στο στάδιο παραγωγής.
Το hypercar παρουσιάστηκε ως μέρος του εορτασμού της Porsche για την 75η επέτειο της κατασκευής σπορ αυτοκινήτων από τότε που κυκλοφόρησε η αρχική Porsche 356 στις 8 Ιουνίου 1948.
Η Porsche λέει ότι το Mission X έχει ένα «εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων, αποδοτικό ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης».
Mε μήκος 4,5 μέτρα είναι 46 εκατοστά πιο κοντό από την Porsche Taycan, αλλά έχει σχεδόν το ίδιο μέγεθος με την τρέχουσα 911. Ωστόσο, έχει σχεδόν 30 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο και μόνο 1,2 μέτρα ύψος. Οι πόρτες του ανοίγουν προς τα πάνω και προς τα εμπρός ακριβώς όπως έκαναν οι πόρτες της θρυλικής Porsche 917.
Στο εσωτερικό διαθέτει καθίσματα από ανθρακονήματα, σύστημα διεύθυνσης που προέρχεται από την F1 με πολλούς διακόπτες και ο επιβάτης έχει μια μονάδα χρονόμετρου ακριβώς μπροστά του. Ότι χρειάζεται ο οδηγός είναι κοντά του, το φτάνει με το χέρι, και τίποτα δεν του αποσπά την προσοχή από την οδήγηση.
Το Mission X έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει με τη χρυσή αναλογία ισχύος προς βάρος του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό είναι περίπου 0,98 ίπποι ανά κιλό. Θα έχει απόδοση μεταξύ 1.400 ίππων και 1.500 ίππων – σχεδόν διπλάσια από ό,τι είχε η 918 Spyder το 2013, όταν έγινε το πρώτο νόμιμο αυτοκίνητο που έσπασε το φράγμα των 7 λεπτών στο Nürburgring. Η μπαταρία του θα κατασκευαστεί χρησιμοποιώντας την πολύ βελτιωμένη αρχιτεκτονική 900 Volt. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το hypercar θα φορτίζει δύο φορές πιο γρήγορα από το τρέχον Tycan Turbo S, δηλαδή 10 έως 80% SoC σε 10 λεπτά.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.