Η Porsche ανακοίνωσε ότι το 2022 θα δούμε και μία ηλεκτρική έκδοση της Macan, επεκτείνοντας τις εγκαταστάσεις της στη Λειψία.
Στην ετήσια συνδιάσκεψη, που πραγματοποίησε αυτές τις μέρες, η Porsche ανακοίνωσε και αποκάλυψε πολλά πράγματα για το μέλλον της. Η γερμανική φίρμα θέλει να κάνει βήματα στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, γι’ αυτό η εκτίμησή της είναι ότι μέχρι το 2025 οι μισές πωλήσεις της εταιρείας θα αφορούν plug-in υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Γι’ αυτόν τον σκοπό, άλλωστε, η εταιρεία θα επενδύσει 10 δισεκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, το πιο σημαντικό που ανακοίνωσε η Porsche ήταν ότι το 2022 θα δούμε και μία ηλεκτρική έκδοση της Macan.
Αυτή θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE), η οποία εξελίχθηκε από την Porsche και την Audi και έχει, ήδη, δοκιμαστεί σ’ ένα μοντέλο τέτοιου μεγέθους, καθώς τη «φοράει» το A5 Sportback.
Μάλιστα, για να πετύχει αυτόν το στόχο, η Porsche επενδύει πάνω από 600 εκατομμύρια ευρώ για να επεκτείνει το εργοστάσιό της στη Λειψία, στην οποία επέκταση θα συμπεριλαμβάνεται κι ένα body shop.
Άλλος ένας λόγος, που θα πράξουν κάτι τέτοιο οι Γερμανοί, είναι να κατασκευάζουν οι ίδιοι τα σασί για όλα τα μοντέλα τους και όχι να προμηθεύονται από εξωτερικό πάροχο, όπως συμβαίνει τώρα με τις Macan και Panamera. Από εκεί και πέρα, έγινε ακόμη γνωστό ότι στα τέλη της χρονιάς θα αποκαλυφθεί και η ηλεκτρική Taycan Cross Turismo.
Το εν λόγω crossover είχε παρουσιαστεί ως concept στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης πριν από δύο χρόνια και από Mission E Cross Turismo ονομάστηκε Taycan Cross Turismo. Η Porsche λέει ότι η Cross Turismo θα είναι η πρώτη από τις πολλές εκδόσεις, οι οποίες θα ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες, της Taycan.
Τέλος, σε ότι έχει να κάνει με τη νέα πλατφόρμα PPE, να σημειωθεί πως θα δώσει τη δυνατότητα τόσο για μοντέλα με μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς (Rear-Wheel Drive), όσο και για αυτοκίνητα με μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, τα οποία θα έχουν έναν εξτρά κινητήρα στο μπροστινό μέρος.