Ο ηλεκτρικός διάδοχος της Porsche Boxter, ενός πολύ δυνατού μοντέλου της αυτοκινητοβιομηχανίας, έρχεται το 2024 με το Boxster Spyder RS. Αυτό που θα δούμε δεν θα είναι απλώς μια περίπτωση αντικατάστασης του κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, αλλά μια πλήρης αναβάθμιση.
Η εταιρεία αποφάσισε ότι απλώς η κατασκευή ενός ηλεκτρικού roadster δεν θα είναι αρκετή. Η αναπαραγωγή των οδικών τρόπων συμπεριφοράς ενός αυτοκινήτου που κινείται με φυσικό αέριο σημαίνει ότι το κέντρο μάζας του βρίσκεται ακριβώς πίσω από τα καθίσματα, ακριβώς εκεί που βρίσκεται ο κινητήρας αερίου. Για να επιτευχθεί αυτό, τα πλήρως ηλεκτρικά Boxster και Cayman θα κατασκευαστούν σε μια τροποποιημένη πλατφόρμα PPE που αναπτύχθηκε από την Porsche μαζί με την Audi – αυτή η πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί από το ηλεκτρικό Audi R8.
Η ηλεκτρική Porsche Boxster θα έχει μια μπαταρία σχεδιασμένη να στοιβάζεται πίσω από τον οδηγό και τον συνοδηγό, αντί κάτω από το πάτωμα – μοιάζει με την Alpine A110 E-ternite. Θα υπάρχουν είτε μία είτε δύο εκδόσεις ηλεκτροκινητήρα, με τον μονό κινητήρα να αποδίδει έως και 500 ίππους. Αυτό δίνει χώρο για τις εκδόσεις AWD με δύο μοτέρ με 700 ίππους έως 800 ίππους, κάτι που σημαίνει ότι το πιο ισχυρό Boxster που κατασκευάστηκε ποτέ θα είναι ηλεκτρικό.
Η Porsche μας έχει ήδη δείξει τη σχεδιαστική γλώσσα που θα χρησιμοποιήσει η εταιρεία στην επόμενη γενιά του roadster. Το Mission R concept παρουσιάστηκε πέρυσι ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο με 1.000 ίππους. Αφαιρώντας τα φτερά, αποκαλύπτεται ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που είναι προφανώς το μέλλον του ηλεκτρικού roadster της Porsche.
Boxster και Cayman ολοκληρώνουν την περιπέτειά τους με αέριο το 2025 και τα δύο θα αντικατασταθούν με νέα, πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα. Το Electric Cayman θα είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο κοντά στη σχεδίασή του στο Mission R, το οποίο και βασίστηκε αρχικά στο Cayman GT4 Clubsport.
Η κατασκευή ενός ηλεκτρικού roadster και coupe που συμπεριφέρεται σαν ένα σπορ αυτοκίνητο μεσαίου κινητήρα θα πάρει αρκετό χρόνο. Τα Boxster και Cayman με μεσαίο κινητήρα έχουν μοναδικές ιδιότητες χειρισμού και το βάρος τους παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό. Το Mission R με τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και το πακέτο μπαταριών ζύγιζε μόνο 1.500 κιλά, το οποίο είναι πολύ χαμηλό για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Τα οχήματα παραγωγής θα είναι βαρύτερα, αλλά η Porsche προσπαθεί να περιορίσει αυτή τη διαφορά στο ελάχιστο.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.