Self-Driving

Λογισμικό αυτόνομης αγωνιστικής οδήγησης από την Porsche

Ένα νέο λογισμικό αυτόνομης οδήγησης, που θα βάζει τον οδηγό στο κλίμα της αγωνιστικής οδήγησης, εξελίσσει η Porsche, σε μορφή εφαρμογής (app).

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα συγκεντρώνει δεδομένα από επαγγελματίες οδηγούς αγώνων και θα τα εγκαθιστά στο λογισμικό μιας αυτόνομης Porsche δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον οδηγό της να νιώσει την αδρεναλίνη της αγωνιστικής οδήγησης σε πίστα.

Είναι, θα λέγαμε, το επόμενο στάδιο του προσομοιωτή οδήγησης – σε ρεαλιστικό, πλέον, περιβάλλον. Αντί, λοιπόν, ο οδηγός να μπαίνει στον state-of-the-art προσομοιωτή για να κάνει την εκπαιδευσή του σε αγωνιστικούς ρυθμούς, θα τα βλέπει όλα αυτά on-board σε πραγματικό χρόνο, μαθαίνοντας τα μυστικά της γρήγορης οδήγησης από έναν κορυφαίο οδηγό αγώνων.

Θα μάθει τις γραμμές, θα δει που και πότε πρέπει να φρενάρει, με τι ταχύτητα πρέπει να μπει στη στροφή, πως θα βγει από αυτή, πότε θα επιταχύνει και άλλες τέτοιου είδους τεχνικές λεπτομέρειες, που είναι πολύτιμες για την οδήγηση σε πίστα. Στη συνέχεια μπορεί να πάρει ο ίδιος τον έλεγχο στα χέρια του προσπαθώντας στην πράξη να εφαρμόσει αυτά που είδε.

Για την εξέλιξη του λογισμικού η Porsche συνεργάζεται με τον παλιό πιλότο της Formula 1, Mark Webber, ο οποίος είναι και πρεσβευτής της εταιρείας.

Ο 40χρονος οδηγός που έχει πάρει μέρος με την Porsche σε αγώνες αντοχής, αστειεύτηκε λέγοντας πως “θα ενεργοποιήσω την εφαρμογή και θα αναιρέσω το ταλέντο μου”.

Δήλωσε, πάντως, μετά βεβαιότητας ότι η εφαρμογή αυτή είναι εφικτή και μπορεί να επισπεύσει τη διαδικασία εκμάθησης της σπορ οδήγησης.

Σύμφωνα με τον CEO της Porsche, Oliver Blume η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης μπορεί να λειτουργήσει ως ένας εικονικός εκπαιδευτής στην πίστα.

Πολλοί άνθρωποι λένε πως αυτόνομη οδήγηση και Porsche δεν πάνε μαζί. Εμείς σκεφτόμαστε μπροστά όμως – το πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις τεχνολογίες και να τις κάνουμε ειδικά για την Porsche”, ανέφερε ο Blume στους Financial Times.

Η εφαρμογή βρίσκεται ακόμα στα πρώτα στάδια εξέλιξης και προς το παρόν είναι άγνωστο το πότε θα είναι διαθέσιμη.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.