Electric Cars

Porsche και Audi θα μοιράζονται πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων

Κοινή πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα θα μοιράζονται οι Audi και Porsche, σύμφωνα με αξιωματούχους των δύο εταιρειών.

Οι δύο εταιρείες, οι οποίες εντάσσονται στην ομπρέλα της Volkswagen ήδη μοιράζονται κοινά στοιχεία αρκετές φορές. Για παράδειγμα οι Porsche Cayenne και Macan χρησιμοποιούν το ίδιο βασικό σασί όπως τα Audi Q7 και Q5.

Σύμφωνα όμως με τον Oliver Blume, CEO της Porsche και τον Rupert Stadler πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της Audi, οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν από κοινού μια πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ξεκινήσει να εντάσσεται σε ηλεκτρικά μοντέλα των δύο εταιρειών από το 2021 και μετά.

Ήδη η Audi αναμένει δύο ηλεκτρικά sedans και δύο SUV, ενώ η Porsche ενδεχομένως να κατασκευάσει το πρώτο όχημα στην πλατφόρμα στο ίδιο εργοστάσιο με το Macan, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το Macan θα γίνει άμεσα ηλεκτρικό.

Το ποια οχήματα θα χρησιμοποιήσουν πρώτα την πλατφόρμα εξαρτάται από τις απαιτήσεις για τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα, ανέφερε ο Blume.

Φυσικά ο λόγος που οι δύο αδερφικές εταιρείες μοιράζονται πόρους είναι οικονομικός. Σύμφωνα με τον Blume, θα κοστίζει περίπου 30% περισσότερο για κάθε εταιρεία να αναπτύξει τη δική της ηλεκτρική πλατφόρμα. Η μείωση όμως του κόστους αυτού, δεν σημαίνει ότι η πλατφόρμα θα είναι οικονομική, καθώς σύμφωνα με τον Stadler σίγουρα θα κοστίζει ένα ποσό που θα κυμαίνεται μεταξύ 1 και 9 δισ. ευρώ. Για την ακρίβεια ο Stadler ανέφερε ότι η πλατφόρμα για να είναι έτοιμη μέχρι το 2025 θα κοστίζει ένα ποσό στην κλίμακα του δισεκατομμυρίου, το οποίο όμως θα είναι μονοψήφιο.

Να σημειωθεί όμως ότι η κοινή πλατφόρμα είναι διαφορετική από αυτή του Mission E, που παραμένει η βασική εστίαση της Porsche, ενώ δεν εμποδίζει καμία από τις εταιρείες να κατασκευάσει δικές της πλατφόρμες, όταν οι ανάγκες τους απαιτούν κάτι πιο συγκεκριμένο.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.