Κοινή πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα θα μοιράζονται οι Audi και Porsche, σύμφωνα με αξιωματούχους των δύο εταιρειών.
Οι δύο εταιρείες, οι οποίες εντάσσονται στην ομπρέλα της Volkswagen ήδη μοιράζονται κοινά στοιχεία αρκετές φορές. Για παράδειγμα οι Porsche Cayenne και Macan χρησιμοποιούν το ίδιο βασικό σασί όπως τα Audi Q7 και Q5.
Σύμφωνα όμως με τον Oliver Blume, CEO της Porsche και τον Rupert Stadler πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της Audi, οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν από κοινού μια πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ξεκινήσει να εντάσσεται σε ηλεκτρικά μοντέλα των δύο εταιρειών από το 2021 και μετά.
Ήδη η Audi αναμένει δύο ηλεκτρικά sedans και δύο SUV, ενώ η Porsche ενδεχομένως να κατασκευάσει το πρώτο όχημα στην πλατφόρμα στο ίδιο εργοστάσιο με το Macan, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το Macan θα γίνει άμεσα ηλεκτρικό.
Το ποια οχήματα θα χρησιμοποιήσουν πρώτα την πλατφόρμα εξαρτάται από τις απαιτήσεις για τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα, ανέφερε ο Blume.
Φυσικά ο λόγος που οι δύο αδερφικές εταιρείες μοιράζονται πόρους είναι οικονομικός. Σύμφωνα με τον Blume, θα κοστίζει περίπου 30% περισσότερο για κάθε εταιρεία να αναπτύξει τη δική της ηλεκτρική πλατφόρμα. Η μείωση όμως του κόστους αυτού, δεν σημαίνει ότι η πλατφόρμα θα είναι οικονομική, καθώς σύμφωνα με τον Stadler σίγουρα θα κοστίζει ένα ποσό που θα κυμαίνεται μεταξύ 1 και 9 δισ. ευρώ. Για την ακρίβεια ο Stadler ανέφερε ότι η πλατφόρμα για να είναι έτοιμη μέχρι το 2025 θα κοστίζει ένα ποσό στην κλίμακα του δισεκατομμυρίου, το οποίο όμως θα είναι μονοψήφιο.
Να σημειωθεί όμως ότι η κοινή πλατφόρμα είναι διαφορετική από αυτή του Mission E, που παραμένει η βασική εστίαση της Porsche, ενώ δεν εμποδίζει καμία από τις εταιρείες να κατασκευάσει δικές της πλατφόρμες, όταν οι ανάγκες τους απαιτούν κάτι πιο συγκεκριμένο.