Close

Η Porsche απολύει σχεδόν 2.000 άτομα στη Γερμανία λόγω δυσκολιών με τις πωλήσεις ηλεκτρικών

Η Porsche σχεδιάζει να περικόψει 1.900 θέσεις εργασίας στη Γερμανία έως το 2029, καθώς αντιμετωπίζει μεγάλη πτώση στις πωλήσεις ηλεκτρικών.

Η εταιρεία κατασκευής πολυτελών σπορ αυτοκινήτων έχει ήδη προειδοποιήσει για χαμηλότερα κέρδη φέτος και τώρα μειώνει το εργατικό δυναμικό της.

Αφού ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι αναμένει περιθώρια κέρδους περίπου 10% έως 12% φέτος, σημαντικά χαμηλότερα από τον μακροπρόθεσμο στόχο της για 20%, η Porsche δήλωσε ότι θα λανσάρει νέα οχήματα εσωτερικής καύσης (ICE) και plug-in υβριδικά (PHEV).

Η εταιρεία προειδοποίησε ότι η ανάπτυξη των νέων μοντέλων και άλλων έργων που σχετίζονται με τις μπαταρίες θα κοστίσει επιπλέον 800 εκατομμύρια ευρώ (830.000 $) το 2025.

Η Porsche ανακοίνωσε ότι θα περικόψει 1.900 θέσεις εργασίας σε δύο γερμανικά εργοστάσια μέχρι το 2029, κατηγορώντας τις «προκλητικές γεωπολιτικές και οικονομικές συνθήκες». Οι τοποθεσίες περιλαμβάνουν τα εργοστάσια της Porsche στο Zuffenhausen και στο Weissach, όπου στοχεύει να μειώσει περίπου το 15% του εργατικού δυναμικού.

Οι περικοπές θέσεων εργασίας αναμένεται να είναι εθελοντικές, μεταξύ άλλων μέσω πακέτων πρόωρης συνταξιοδότησης και απολύσεων. Μια συμφωνία ασφάλειας εργασίας εξακολουθεί να ισχύει για τους εργαζόμενους στη Γερμανία έως το 2030.

Η Porshe σχεδιάζει επίσης να ακολουθήσει μια «περιοριστική προσέγγιση» στις προσλήψεις, υπονοώντας ότι η ανάπτυξη θα μπορούσε να είναι πιο αργή τα επόμενα χρόνια.

Οι παγκόσμιες παραδόσεις της Porsche μειώθηκαν 3% πέρυσι, λόγω της απότομης πτώσης στην Κίνα, μια από τις πιο κερδοφόρες αγορές της τα τελευταία χρόνια.

Καθώς οι εγχώριοι κατασκευαστές EV όπως οι BYD, XPeng, Li Auto, Geely και άλλοι κερδίζουν δυναμική με προηγμένα νέα μοντέλα, οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να αποσπώνται από την αγορά.

Μια έκθεση από τη γερμανική Handelsblatt πρότεινε ότι άλλες μάρκες που ανήκουν στη Volkswagen θα μπορούσαν να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Porsche εισάγοντας περισσότερα μοντέλα ICE και PHEV. Τα Volkswagen Golf, T-Roc, Tiguan και Audi A3 είναι πιθανά υποψήφια, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες δεν θα τα δούμε παρά μετά το 2030.

Σε ένα email στο Bloomberg, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι «η Volkswagen δεν έχει αλλάξει τα σχέδιά της για σταδιακή κατάργηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030», προσθέτοντας ότι «θα αντιδράσει με ευελιξία σε πιθανές αλλαγές της αγοράς».

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top