Νέο ρεκόρ στις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα τον Απρίλιο, ενώ σημειώθηκε πτώση στην παγκόσμια αγορά.
Μπορεί στην Ελλάδα τα plug-in αυτοκίνητα, δηλαδή τα πλήρως ηλεκτρικά (BEV) και τα plug-in υβριδικά (PHEV) να μην είναι τόσα πολλά, μπορεί να είμαστε εδώ και αρκετό καιρό στην εποχή του κορονοϊού, μπορεί χίλια δυο.
Τη στιγμή που η παγκόσμια αγορά του αυτοκινήτου σημείωσε πτώση 80% τον Απρίλιο, στη χώρα μας κάναμε ρεκόρ στις πωλήσεις των plug-in αυτοκινήτων για τον ίδιο μήνα.
Για την ακρίβεια, αυτές αυξήθηκαν κατά 154%, σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019, με τις πωλήσεις να φτάνουν τις 64, και το μερίδιο στην αγορά του αυτοκινήτου να φτάνει το 2,6% από το 0,7%, που ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2020, και από το 0,4%, όπου βρισκόταν τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
Βέβαια, τα νούμερα μπορεί να μην είναι μεγάλα, όπως σε άλλες χώρες, όμως είπαμε ότι δεν έχουμε και τόσα πολλά ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα. Κάτι που δείχνει ότι ακόμα και στην Ελλάδα έχει αρχίσει να γίνεται το πρώτο βήμα προς την ηλεκτροκίνηση.
Άλλωστε, πριν από μερικούς μήνες δοκίμασαν ηλεκτρικά οχήματα μέχρι και στη Βουλή. Όσον αφορά τα μοντέλα, στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων ήταν δύο BMW, το i3 με 12 πωλήσεις και το X5 PHEV με 10 πωλήσεις.
Αρκετά πιο πίσω βρίσκεται το Volvo XC60 PHEV με μόλις 4 πωλήσεις, ενώ από 2 είχαν τα Porsche Cayenne PHEV και Peugeot e-208, ενώ οι υπόλοιπες 34 πωλήσεις αφορούσαν τα υπόλοιπα plug-in οχήματα.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τις πωλήσεις και τους τέσσερις μήνες της χρονιάς, το i3 είναι και πάλι στην κορυφή με 26 πωλήσεις, ακολουθεί το XC60 PHEV με 22, τρίτο είναι το Cayenne PHEV με 17, τέταρτο το X5 PHEV με 16 και πέμπτο το e-208 με 13, ενώ άλλες 135 πωλήσεις αφορούν τα υπόλοιπα BEV και PHEV για να φτάσουμε τις 229 στο σύνολο.