Electric Cars

Polestar 0 project: Ένα πραγματικά ουδέτερο κλιματικά αυτοκίνητο μέχρι το 2030

Στην πρώτη ετήσια ανασκόπηση της Polestar, που δημοσιεύτηκε στις 7 Απριλίου 2021, η σουηδική εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων ανακοινώνει έναν εξαιρετικά φιλόδοξο στόχο: Να δημιουργήσει το πρώτο πραγματικά ουδέτερο κλιματικά αυτοκίνητο μέχρι το 2030.

Με το Polestar 0 project, η εταιρεία θα στοχεύσει να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα αλλάζοντας τον τρόπο που φτιάχνονται τα αυτοκίνητα, αντί να κάνει χρήση παραδοσιακών μεθόδων και στη συνέχεια να φυτεύει δέντρα για να αντισταθμίσει το CO2e1. Η συγκεκριμένη προσέγγιση περιλαμβάνει συνεργασία σε όλη τη διαδικασία εξέλιξης και την αλυσίδα εφοδιασμού, από τους προμηθευτές έως τους διανομείς.

Περιβαλλοντολόγοι προειδοποιούν ότι η αντιστάθμιση δεν είναι βιώσιμη σε βάθος χρόνου. Εκκρεμούν απαντήσεις σε ζητήματα όπως η μακροπρόθεσμη ικανότητα αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα από τα δάση και το έδαφος, καθώς ένα δάσος επηρεάζεται από την υλοτομία, μπορεί να καταστραφεί από πυρκαγιά ή να επηρεαστεί από την κλιματική αλλαγή.

Η κλιματική δράση είναι ήδη ενσωματωμένη σε όλο το εύρος της επιχειρηματικής δράσης της Polestar, ενώ το σύστημα επιβράβευσης των εργαζομένων της εταιρείας συνδέεται με την εκπλήρωση κλιματικών στόχων.

Προϊόντική δήλωση βιωσιμότητας

Οι δηλώσεις βιωσιμότητας, συνηθισμένη πρακτική σε κλάδους όπως οι βιομηχανίες τροφίμων και μόδας, θα εφαρμόζονται σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα Polestar, με αρχή το Polestar 2, για το οποίο αρχικά αποκαλύπτονται το αποτύπωμα άνθρακα και η προέλευση των ορυκτών ειδικού κινδύνου. Η σχετική σήμανση θα εμφανιστεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας και στα Polestar Space, θέτοντας ένα μοναδικό προηγούμενο διαφάνειας για την αυτοκινητοβιομηχανία. Σταδιακά, θα προστίθενται επιπλέον λεπτομέρειες και πληροφορίες, αντανακλώντας την συνεχή αναβάθμιση της βιωσιμότητας.

Η ετήσια ανασκόπηση της Polestar είναι προσβάσιμη εδώ.

Δελτίο Τύπου

Κώστας Βλαχάκης

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star ενώ ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 αλλά και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή.

Πρόσφατα άρθρα

Ford: Φέρεται να μειώνει τις παραγγελίες μπαταριών μετά από απώλειες 100.000 $ ανά ηλεκτρικό το 1ο τρίμηνο

Η Ford μειώνει τις παραγγελίες από προμηθευτές μπαταριών υψηλής τάσης για να προσπαθήσει να διατηρήσει…

13/05/2024

BYD Sea Lion 07: Με εξαιρετική ταχύτητα φόρτισης και τιμή από 24.460 €

Η BYD αποκάλυψε την τελευταία της προσφορά, το Sea Lion 07, ένα μεσαίο SUV γεμάτο…

13/05/2024

Wayve: Επένδυση πάνω από 1 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης για αυτοοδηγούμενα οχήματα

Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…

12/05/2024

Αυτοί είναι οι πέντε κορυφαίοι κατασκευαστές ηλεκτρικών στον κόσμο για το πρώτο τρίμηνο με βάση της πωλήσεις

Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…

11/05/2024

Η BP είναι έτοιμη να αναλάβει τα Supercharger projects που εγκατέλειψε η Tesla

Η απροσδόκητη απόφαση της Tesla να μειώσει την επέκταση του δικτύου Supercharger έχει προκαλέσει αναταραχή…

10/05/2024

Kia EV3: Θα κάνει το ντεμπούτο του στις 23 Μαΐου

Η Kia πρόκειται να παρουσιάσει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το EV3, στις 23 Μαΐου…

10/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.