Smart Cities

Πιλοτικό πρότζεκτ για διασυνδεδεμένα οχήματα ξεκινά στη Φλόριντα

Την πρώτη δημόσια επίδειξη του πρότζεκτ για διασυνδεδεμένα οχήματα επέδειξε η Tampa Hillsborough Expressway Authority. Το πρότζεκτ αναμένεται να ξεκινήσει πιλοτικά το 2018 στην Τάμπα του Χίλσμπορο της Φλόριντα και θα συμμετάσχουν 1.600 ιδιωτικά οχήματα εθελοντών.

Τα οχήματα θα ενσωματώνουν τεχνολογία η οποία μπορεί να επικοινωνεί με τους δρόμους και άλλα οχήματα, προκειμένου να λαμβάνει προειδοποιήσεις και πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες, τις αλλαγές στα όρια ταχύτητα και διαφόρων ειδών κινδύνους.

Επίσης, το πρότζεκτ θα συνδέει 10 λεωφορεία στην περιοχή, τα οποία θα επικοινωνούν με τα σήματα κυκλοφορίας, τα οποία θα δίνουν προτεραιότητα στις κινήσεις των λεωφορείων ώστε να μένουν εντός του χρονοδιαγράμματος. Ακόμη, δέκα οχήματα θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να ανιχνεύσουν πότε ένα συνδεδεμένο όχημα θα βρεθεί μπροστά τους, ώστε να μειωθεί η πιθανότητα συγκρούσεων.

Το πρότζεκτ θα συνοδεύει εφαρμογή για 500 πεζούς-δοκιμαστές. Η εφαρμογή θα προειδοποιεί τους πεζούς σε διάφορες διαβάσεις και θα παρέχει ηχητικές προειδοποιήσεις όταν ένα λεωφορείο ή ένα όχημα ξεκινήσει να κινείται κοντά του.

Να σημειωθεί ότι το εν λόγω πρότζεκτ είναι ένα από τα τρία έργα μεγάλης κλίμακας για διασυνδεδεμένα οχήματα που λαμβάνει χώρα στις ΗΠΑ και έχει λάβει χρηματοδότηση από το υπουργείο Μεταφορών. Τα άλλα δύο είναι στη Νέα Υόρκη και στο Ουαϊόμινγκ, όμως αυτό της Τάμπα είναι το μόνο που περιλαμβάνει κατοίκους που χρησιμοποιούν τα δικά τους οχήματα.
Σύμφωνα με το Techcrunch, η Τάμπα έλαβε το ποσό των 21 εκατ. δολ. για το συγκεκριμένο πρότζεκτ. Το κυκλοφοριακό της πρόβλημα και το μέγεθός της φαίεται να συντέλεσαν σε αυτό.

Ο Vic Bhide, Επικεφαλής Μηχανικός Διαχείρισης Κίνησης της πόλης της Τάμπα ανέφερε ότι “Η γενική ιδέα είναι να γνωρίζουν τι συμβαίνει στο περιβάλλον τριγύρω τους, για παράδειγμα πότε θα αλλάξει το χρώμα στο φανάρι ή αν υπάρχει ένας πεζός στη διάβαση. Το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα αφορά στα οχήματα, στις υποδομές, στους πεζούς και σταδιακά στα ποδήλατα”.

Στο πρότζεκτ, οι εθελοντές οδηγοί θα προσθέσουν στο όχημά τους έναν έξυπνο καθρέφτη που θα τους παρέχει διάφορες ειδοποιήσεις, όπως για παράδειγμα αν υπάρχει κίνηση, αν κατευθύνεται στο ανάποδο ρεύμα, αν υπάρχουν αλλαγές στο όριο ταχύτητας ή αν ένας πεζός βρίσκεται στον δρόμο τους.

Επίσης, τα οχήματα θα είναι εξοπλισμένα με κεραίες για αποστολή και παραλαβή δεδομένων, ένα ηχείο για ηχητικές ενημερώσεις και έναν ασύρματο μικρής εμβέλειας για την επικοινωνία με άλλα οχήματα, φανάρια και διαβάσεις πεζών.

Οι 40 μονάδες στους δρόμους που θα επικοινωνούν με τα διασυνδεδεμένα οχήματα αναπτύσσονται από τη Siemens. Οι μονάδες κοστίζουν 11.000 με 12.000 δολάρια και έχουν διάρκεια ζωής 10 με 20 έτη. Η SIM κάρτα που περιέχουν θα μπορεί να αντικατασταθεί με νεότερες ασύρματες τεχνολογίες.

Τα δεδομένα από τα οχήματα θα εμφανίζονται σε μια διεπιφάνεια που μοιάζει με ταμπλό, στο Κέντρο Διαχείρισης Μεταφορών της Ταμπα. Εκεί θα εμφανίζονται στοιχεία όπως ο χρόνος ταξιδιού, η ταχύτητα και η κυκλοφοριακή συμφόρηση. Ο πίνακας οργάνων αποτελεί μέρος του λογισμικού Concert της Siemens και μπορεί επίσης να ενσωματώσει πληροφορίες CCTV και να αναβαθμιστεί ώστε να περιλαμβάνει πληροφορίες για τη διαθεσιμότητα πάρκινγκ.

Πριν από το πρότζεκτ, τα δεδομένα για την κίνηση συγκεντρώνονταν χειροκίνητα, από διάφορες πηγές. Με τον νέο πίνακα, οι πληροφορίες θα λαμβάνονται εύκολα από τα διασυνδεδεμένα οχήματα.

Οι μονάδες που θα ενσωματωθούν στα οχήματα αναπτύσσονται από την Brandmotion, η οποία συνεργάζεται για την ανάπτυξή τους με τις Savari, Commsignia και Sirius XM.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.