Το όραμα της Mazda για τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Μία πατέντα της Mazda δείχνει την ιδέα της για τον σχεδιασμό και την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο μέλλον.

To MX-30 αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mazda, όμως φαίνεται ότι δεν εντυπωσίασε η αυτονομία του, που φτάνει τα 210 χιλιόμετρα, με μπαταρία 35,5 kWh.

Η ιαπωνική φίρμα δεν είναι φαν των πολύ μεγάλων μπαταριών, όμως βρήκε έναν τρόπο να αυξήσει την αυτονομία των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων χωρίς να χρειαστεί να κατασκευάσει μεγάλες μπαταρίες.

Για την ακρίβεια, μία πατέντα της εταιρείας δείχνει την ιδέα της εταιρείας για τον σχεδιασμό και την αυτονομία των ηλεκτροκίνητων, που θα παρουσιάσει στο μέλλον. Πώς, λοιπόν, επιτυγχάνεται το παραπάνω στην πράξη.

Σύμφωνα με την πατέντα της Mazda, η απάντηση δίνεται από τη χρήση ενός περιστροφικού κινητήρα και υπερσυμπιεστών, που είναι πιο ελαφριοί και πιο φθηνοί.

Έτσι, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ένα σύστημα μπαταρίας τάσης 48 Volt και χωρητικότητας μόλις 3,5 kWh, με τους υπερσυμπιεστές να είναι συνδεδεμένοι στις μπαταρίες και να αυξάνουν τη χωρητικότητα αποθήκευσης ενέργειας.

Επίσης, η πατέντα της Mazda δείχνει πως η επαναφόρτισή τους θα γίνεται απευθείας από την ενέργεια, που ανακτάται κατά το φρενάρισμα και η οποία θα φορτίζει την μπαταρία, όταν η τάση ανάμεσα στους ακροδέκτες του κάθε υπερσυμπιεστή φτάσει σε ασφαλές επίπεδο.

Από εκεί και πέρα, φαίνεται η τοποθέτηση δύο μικρών ηλεκτροκινητήρων στους μπροστινούς τροχούς, που με υψηλή τάση 120 Volt μπορούν να γίνουν πιο ισχυροί και να χρησιμοποιήσουν πιο λεπτά καλώδια.

Ωστόσο, στην περίπτωση του MX-30 αυτοί θα πάνε στους πίσω τροχούς, αφού πρόκειται για ένα Front-Wheel Drive ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Στο Νο3 είναι ο κινητήρας, στο Νο7 ο υπερσυμπιεστής και στο Νο10 οι κινητήρες στους μπροστινούς τροχούς

Όπως βλέπουμε, λοιπόν, στις φωτογραφίες, ο κινητήρας θα τοποθετείται πίσω από τον μπορστινό άξονα και ακριβώς μπροστά του θα είναι ο υπερσυμπιεστής, τη στιγμή που η Mazda έχει σκοπό να χρησιμοποιήσει την ίδια δομή με τον περιστροφικό κινητήρα σε όλα τα μελλοντικά της οχήματα, είτε πρόκειται για ηλεκτρικά, είτε για υβριδικά, με το μέγεθος της μπαταρίας και της δεξαμενής καυσίμου να είναι αυτό που θα αλλάζει.

Τέλος, ο περιστροφικός κινητήρας θα προσφέρει διάφορες αποδόσεις, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω πατέντα αναφέρεται πιθανόν σ’ ένα μελλοντικό sports αυτοκίνητο, το οποίο θα είναι ταυτόχρονα και ηλεκτρικό ή υβριδικό.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *