Νέα μελέτη διαπίστωσε ότι περισσότεροι από ένας στους τέσσερις δημόσιους σταθμούς φόρτισης στην Περιοχή του Κόλπου του Σαν Φρανσίσκο δεν λειτουργούσαν όταν δοκιμάστηκαν.
Το να πας να φορτίσεις το αυτοκίνητό σου και να βρεθείς μπροστά σε μια τέτοια δυσάρεστη έκπληξη συμβαίνει πιο συχνά από όσο θα έπρεπε, με τους ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Μπέρκλεϋ να προσπαθούν να λάβουν κάποια πραγματικά δεδομένα σχετικά με αυτό.
Η έρευνα βασίζεται σε δείγμα 678 φορτιστών σε 181 σταθμούς στις 9 κομητείες της ευρύτερης περιοχής του κόλπου, τους οποίους επισκέφθηκαν μεταξύ 12 Φεβρουαρίου 2022 και 7 Μαρτίου 2022.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι περισσότερο από το ένα τέταρτο όλων των φορτιστών δεν λειτουργούσαν όταν δοκιμάστηκαν.
Συνολικά, το 72,5% από τα 657 EVSE ήταν λειτουργικά. Το καλώδιο ήταν πολύ κοντό για να φτάσει στην είσοδο EV για το 4,9% των EVSE. Το 22,7% των EVSE δεν λειτουργούσαν είτε γιατί οι οθόνες δεν ανταποκρίνονταν ή δεν ήταν διαθέσιμες, είτε γιατί σημειώθηκαν αποτυχίες του συστήματος πληρωμών, αποτυχίες έναρξης χρέωσης, αποτυχίες δικτύου και ήταν κατεστραμμένες οι συνδέσεις.
Η μελέτη αποφάσισε να αποκλείσει τα οχήματα της Tesla, καθώς οι φορτιστές τους δεν θεωρούνται «δημόσιοι», καθώς λειτουργούν μόνο με οχήματα Tesla. Ωστόσο, σε έρευνα για τους Tesla Superchargers, μόνο το 4% των ιδιοκτητών Tesla ανέφεραν σημαντική δυσκολία με το κλειστό σύστημα DCFC της Tesla.
Το αποτέλεσμα αυτό φαίνεται να είναι καλύτερο από τους γενικούς φορτιστές που δοκιμάστηκαν στη μελέτη, οι οποίοι λειτουργούσαν κυρίως από την EVgo και την Electrify America.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.