Η Panasonic είναι ακόμα μία τεχνολογική εταιρία η οποία συνεργάζεται με την αυτοκινητοβιομηχανία εστιάζοντας στα ηλεκτρικά αυτοκινήτα. Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του Tom Gebhardt, διευθύνων σύμβουλος της Panasonic για την αγορά της Βόρειας Αμερικής.
Ο Gebhardt δήλωσε “η επιχειρηματική μας δράση άλλαξε τα τελευταία χρόνια από το να απευθυνόμαστε αποκλειστικά σε καταναλωτές με το να απευθυνόμαστε σε επιχειρήσεις, η εμπορευματοποίηση των καταναλωτικών προιόντων και τα δυσμενή κόστη σε μερικά μοντέλα μας οδήγησαν στην αναζήτηση καλύτερης αξίας σε τεχνολογίες σχετικά με την αυτοκίνηση», και «εαν το σενάριο λέει ότι το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του, τότε αυτό είναι παρόμοιο με το να κάθεσαι σε μία θέση αεροπλάνου καθώς δεν οδηγείς πλέον και αυτή η εξέλιξη είναι αρκετά ενδιαφέρουσα μελλοντικά και με άπειρες δυνατότητες για εμάς”.
Άλλωστε η Panasonic εστιάζεται στην δημιουργία ψηφιακών cockpit και συστημάτων ψυχαγωγίας αυτοκινήτων καθώς τα αυτόνομα οχήματα κερδίζουν έδαφος. Οι συνεργασίες της Panasonic αφορούν πρόσφατα την Fiat Chrysler και το πρωτότυπο ημιαυτόνομο όχημα το οποίο παρουσιάστηκε στην έκθεση CES 2017 τον περασμένο Ιανουάριο εξοπλισμένο με οθόνες αφής OLED, αλλά και την Τesla με την Panasonic να επενδύει 1.6 δις δολάρια στο νέο εργοστάσιο της Τesla.
Επίσης ο Gebhardt δήλωσε ότι η ανάπτυξη της αγοράς ηλεκτρικών αυτονκινήτων είναι ακόμα μικρή στην αγορά της Αμερικής, ενώ η αγορά της Κίνας θα καθορίσει τις εξελίξεις και την τάση των ηλεκττρικών αυτοκινήτων. Η Panasonic είναι αισιόδοξη σχετικά με την πορεία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και θεωρεί ότι υπάρχει αξία σε αυτή.