Η Opel παρουσίασε το πιο ισχυρό της όχημα μέχρι σήμερα, το Grandland Electric AWD, ένα SUV οικογενειακού μεγέθους που διαθέτει εκπληκτική ισχύ 321 ίππων από ένα σύστημα τετρακίνησης με διπλό κινητήρα.
Αυτή η νέα είσοδος στον πολυσύχναστο χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανατρέπει τη γκάμα της γερμανικής μάρκας, προσφέροντας περισσότερη ισχύ από οποιοδήποτε άλλο όχημα στο χαρτοφυλάκιό της, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων GSe με επίκεντρο τον αθλητισμό.
Στην καρδιά του νέου Grandland βρίσκεται ένα γνώριμο κομμάτι εξοπλισμού Stellantis από το Peugeot e-3008, το οποίο έχει πλέον ρυθμιστεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του για την Opel. Ο ηλεκτροκινητήρας 210 ίππων κινεί τους μπροστινούς τροχούς, ενώ ένας δεύτερος κινητήρας 111 ίππων κινεί τον πίσω άξονα. Μαζί, αποδίδουν συνδυασμένη ισχύ 321 ίππων και ροπή 509 Nm. Αυτό μεταφράζεται σε γρήγορη επιτάχυνση από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,1 δευτερόλεπτα.
Για τη διαχείριση της ισχύος, οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν από Eco, Normal, Sport και μια ειδική λειτουργία AWD, η οποία προσαρμόζει την απόκριση του κινητήρα και την αίσθηση του τιμονιού. Οι μηχανικοί της Opel έχουν δώσει στο Grandland Electric AWD μια μοναδική διαμόρφωση πλαισίου για να διασφαλίσουν ότι ο χειρισμός ταιριάζει με την ταχύτητα σε ευθεία γραμμή. Το όχημα διαθέτει στάνταρ απόσβεση επιλεκτικής συχνότητας που προσαρμόζεται στην επιφάνεια του οδοστρώματος και το στυλ οδήγησης. Αυτό, σε συνδυασμό με ειδικά ελατήρια, αντιστρεπτικές δοκούς, σύστημα διεύθυνσης και σύστημα ελέγχου ευστάθειας, θα πρέπει να προσφέρει μια οδήγηση που είναι άνετη στις καθημερινές μετακινήσεις και ελεγχόμενη όταν ο δρόμος γίνεται στριφογυριστός.
Το Grandland Electric AWD είναι εξοπλισμένο με μια μπαταρία 73 kWh ενσωματωμένη στο δάπεδό του. Σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP που χρησιμοποιείται στην Ευρώπη, αυτή η μπαταρία παρέχει αυτονομία έως και 500 χλμ. με μία μόνο φόρτιση, γεγονός που τοποθετεί το Grandland σε ανταγωνιστική θέση μεταξύ άλλων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και EV στην κατηγορία του.
Οπτικά, οι αλλαγές που διακρίνουν το κορυφαίο Grandland είναι διακριτικές αλλά και στοχευμένες. Οι σχεδιαστές έχουν τοποθετήσει πιο σπορ ένθετα στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, τα οποία η Opel ισχυρίζεται ότι είναι βελτιστοποιημένα για καλύτερη αεροδυναμική, τονισμένα με λεπτομέρειες σε στυλ carbon. Το SUV πατάει σε νέες, δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών που γεμίζουν όμορφα τους θόλους των τροχών. Αυτές οι εξωτερικές βελτιώσεις προφανώς βοηθούν το Grandland να επιτύχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,278 Cd, τον καλύτερο στη γκάμα του μοντέλου, συμβάλλοντας στη συνολική του απόδοση.
Ίσως η πιο περίεργη πτυχή αυτού του νέου μοντέλου είναι το σήμα που δεν φέρει. Η Opel έχει επιλέξει να μην χαρακτηρίσει το ισχυρότερο όχημά της με το έμβλημα GSe (Grand Sport Electric). Αυτό είναι ιδιαίτερα περίεργο δεδομένου ότι το απερχόμενο Grandland GSe, ένα λιγότερο ισχυρό plug-in υβριδικό με 296 ίππους, φορούσε περήφανα το σήμα. Το νέο, πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο AWD διαθέτει σαφώς τα διαπιστευτήρια απόδοσης και η απόφαση της Opel να παραιτηθεί από το σπορ λογότυπο παραμένει μυστήριο.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.