OnStar Go: Συνεργασία General Motors με IBM Watson

Η General Motors ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με την IBM και δημιουργούν την υπηρεσία OnStar Go την πρώτη πλατφόρμα infotainment για το αυτοκίνητο με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης IBM Watson.

IBM Watson General Motors

Από τις αρχές του 2017 περισσότεροι από 2εκ. οδηγοί αυτοκινήτων της General Motors θα έχουν την δυνατότητα να επικοινωνούν και να αλληλεπιδρούν με τα αγαπημένα τους brands μέσα από προσωποιημένο περιεχόμενο που θα εμφανίζεται στην οθόνη αφής του οχήματός τους.

Συνδιάζοντας την ήδη επιτυχημένη πλατφόρμα infotainment OnStar της General Motors με την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης IBM Watson, οι επιβάτες θα περνούν πιο ποιοτικό και παραγωγικό χρόνο μέσα στο αυτοκίνητο. Θα μπορούν να πληρώσουν για τα κάυσιμα μέσα από την οθόνη αφής ή να παραγγείλουν καφέ που θα παραλάβουν αργότερα από το drive-thru της επιλογής τους.

Η τεχνολογία IBM Watson θα μαθαίνει και θα αναγνωρίζει συνήθειες και επιλογές του οδηγού. Με αυτές τις πληροφορίες εταιρείες καυσίμων, καταναλωτικών ειδών, ταξιδιωτικών υπηρεσιών, ξενοδοχεία και εστιατόρια θα παρέχουν προσωποποιημένο περιεχόμενο μέσα στο αυτοκίνητο.

Σενάριο 1ο
Το σύστημα θα υπενθυμίζει στον εργαζόμενο γονιό να αγοράσει πάνες για το νεογέννητο μωρό τους κατά την διαδρομή του προς το σπίτι ώστε να μην το ξεχάσει και αναγκαστεί να γυρίσει πίσω.

Σενάριο 2ο
Το σύστημα θα προτείνει εστιατόρια και τη δυνατότητα να γίνει κράτηση για τραπέζι όταν ο οδηγός επισκέπτεται για παράδειγμα μια νέα πόλη.

Σενάριο 3ο
Το σύστημα θα ενημερώνει τον οδηγό ότι η παραγγελία του είναι έτοιμη και ότι μπορεί να περάσει συγκεκριμένη ώρα από το κατάστημα της επιλογής του για να παραλάβει.

Οι πρώτες εταιρείες που θα συνεργάστούν με την πλατφόρμα OnStar Go είναι οι ExxonMobil (πρατήρια υγρών καυσίμων), Glympse (πληροφορίες lacation-based), iHeartRadio (ινετερνετικό ραδιόφωνο), Mastercard (απλές και ασφαλείς συναλλαγές μέσα από το αυτοκίνητο) και Parkopedia (εύρεση θέσης στάθμευσης).

Πηγή