Smart Cities

Okai ES500: Ηλεκτρικό πατίνι με μοτέρ 350W και 3 προγράμματα οδήγησης [IFA 2020]

H Okai που δραστηριοποιείται εδώ και 17 χρόνια στο χώρο του micromobility, παρουσιάζει στην IFA 2020 το νέο ηλεκτρικό πατίνι / σκούτερ ES500.

Η γραμμή παραγωγής και οι εγκαταστάσεις R&D βρίσκονται στην Κίνα, ενώ η ευρωπαϊκή της έδρα βρίσκεται στο Βερολίνο (Γερμανία), εκεί όπου από 3 έως 5 Σεπτεμβρίου διεξάγεται η IFA 2020.

Και για να μην ξενχιόμαστε Official Media Partner της κορυφαίας έκθεσης τεχνολογίας είναι το Techblog.

Στην IFA 2020 λοιπόν, η Okai παρουσιάζει το ES500 ένα ηλεκτρικό πατίνι0 βάρους 17 κιλών το οποίο «αποτελεί το όραμά μας για να παρέχουμε έξυπνη και ασφαλή αστική μετακίνηση».

Το ηλεκτρικό πατίνι / σκούτερ Okai ES500 είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμίνιο αεροπορικού τύπου, διπλώνει εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού και μεταφέρεται στο αυτοκίνητο, στο τρένο ή ακόμα ακόμα και στο γραφείο.

Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι ενσωματωμένο στον τροχό και έχει ισχύ 350 W η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 700 W . H δε μπαταρία του με μια πλήρη φόρτιση υπόσχεται αυτονομία έως 30 km αναλόγως το τερέν και το βάρος του οδηγού.

Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 28 km/h την στην οποία μπορεί να φτάσει αμέσως.

Σημειώστε πάντως ότι σε κάποιες χώρες η ταχύτητα βάσει νομοθεσίας περιορίζεται στα 20 km/h.

Μπορεί να ανέβει απροβλημάτιστα επιφάνεια με κλίση 15%, ενώ τα σύστημα πέδησης συνδυάζει ηλεκτρομαγνητικό φρένο και ταμπούρα.

Για να μπορεί να κυκλοφορεί και βράδυ χωρίς πρόβλημα εξοπλίζεται με LED φωτιστικά σώματα λευκού χρώματος εμπρός και κόκκινου πίσω.

Okai ES500

Στο τιμόνι υπάρχει μια λεπτή οθόνη LED στην οποία ο οδηγός μπορεί να ενημερωθεί για την ταχύτητα, την αυτονομία και τα επίπεδα μπαταρίας, ενώ το πολυχρηστικό κουμπί που υπάρχει στο κάτω μέρος αυτής χρησιμοποιείται μεταξύ άλλων για να ενεργοποιεί/απενεργοποιεί το σκούτερ και τα φώτα.

Το Okai ES500 δεν διαθέτει bluetooth όπερ σημαίνει ότι δεν μπορεί να συνδεθεί με smartphone. Για τον λόγο αυτό άλλωστε η εταιρεία δεν έχει αναπτύξει και σχετικό app.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.