Tα ηλεκτρικά οχήματα κερδίζουν δυναμική με τους αγοραστές νέων αυτοκινήτων να στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε αυτά, ακόμα κι αν η μάρκα που προτιμούν δεν έχει κάποιο τέτοιο μοντέλο.
Τα νέα ηλεκτρικά οχήματα της Ford, της GM και της Hyundai είναι νικητές μπροστά στα αυτοκίνητα βενζίνης της Toyota και της Honda, τη στιγμή που η Tesla συνεχίζει να καθιερώνεται ως κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία.
Η Toyota και η Honda, που έχουν αργήσει να μπουν στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, χάνουν πιστούς αγοραστές καθώς οι οδηγοί αγκαλιάζουν τα καθαρά ηλεκτρικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα έναντι των ομολόγων τους που κινούνται με φυσικό αέριο.
Τα δεδομένα της S&P Global Mobility δείχνουν μια ριζική αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών, με τάση προς τα ηλεκτρικά οχήματα. Αυτά είναι καλά νέα για τις εταιρείες που έχουν προσαρμοστεί στις ανάγκες της αγοράς και κακά για αυτές που επιμένουν στη βενζίνη και το αέριο.
Η Tesla, η Ford, η Chevrolet (GM) και η Hyundai έχουν επενδύσει επιθετικά πόρους για την προώθηση πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων. Αντίθετα, οι επωνυμίες από τις οποίες αλλάζουν οι πελάτες άργησαν να κάνουν τη μετάβαση. Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες Toyota και Honda βλέπουν τους πελάτες τους να φεύγουν για να δοκιμάσουν άλλες μάρκες που έχουν παρουσιάσει με επιτυχία μοντέλα αμιγώς ηλεκτρικά.
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.