Tα ηλεκτρικά οχήματα κερδίζουν δυναμική με τους αγοραστές νέων αυτοκινήτων να στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε αυτά, ακόμα κι αν η μάρκα που προτιμούν δεν έχει κάποιο τέτοιο μοντέλο.
Τα νέα ηλεκτρικά οχήματα της Ford, της GM και της Hyundai είναι νικητές μπροστά στα αυτοκίνητα βενζίνης της Toyota και της Honda, τη στιγμή που η Tesla συνεχίζει να καθιερώνεται ως κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία.
Η Toyota και η Honda, που έχουν αργήσει να μπουν στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, χάνουν πιστούς αγοραστές καθώς οι οδηγοί αγκαλιάζουν τα καθαρά ηλεκτρικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα έναντι των ομολόγων τους που κινούνται με φυσικό αέριο.
Τα δεδομένα της S&P Global Mobility δείχνουν μια ριζική αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών, με τάση προς τα ηλεκτρικά οχήματα. Αυτά είναι καλά νέα για τις εταιρείες που έχουν προσαρμοστεί στις ανάγκες της αγοράς και κακά για αυτές που επιμένουν στη βενζίνη και το αέριο.
Η Tesla, η Ford, η Chevrolet (GM) και η Hyundai έχουν επενδύσει επιθετικά πόρους για την προώθηση πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων. Αντίθετα, οι επωνυμίες από τις οποίες αλλάζουν οι πελάτες άργησαν να κάνουν τη μετάβαση. Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες Toyota και Honda βλέπουν τους πελάτες τους να φεύγουν για να δοκιμάσουν άλλες μάρκες που έχουν παρουσιάσει με επιτυχία μοντέλα αμιγώς ηλεκτρικά.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.