Close

Οδηγούμε το Volvo XC40 Recharge T5 Plug-In Hybrid

Στην εποχή του εξηλεκτρισμού το ενδιάμεσο στάδιο για τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι η τεχνολογία plug-in που συνδυάζει τον κλασσικό κινητήρα εσωτερικής καύσης με τα προνόμια και τις ευκολίες της ηλεκτρικής οδήγησης.

Το Volvo XC40 Recharge T5 Plug-In Hybrid που δοκιμάζουμε είναι το πιο ισχυρό της σειράς των υβριδικών και έρχεται με υπετροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1500cc και ηλεκτροκινητήρα 10.7KWh αποδίδοντας συνολικά 262 ίππους.

Έχει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και μπορεί να οδηγηθεί μόνο με την μπαταρία για έως 50 χιλιόμετρα με χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη. Αν σανιδώσετε το γκάζι, από στάση πιάνει τα 100χλμ./ ώρα μέσα σε 7.3 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία του φορτίζει πλήρως μέσα σε 6 ώρες από απλή πρίζα σπιτιού ή μέσα σε 2.5 ώρες με τον φορτιστή τοίχου που μπορείτε να εγκαταστήσετε προαιρετικά.

Σχεδιαστικά το μόνο που μαρτυράει τον υβριδικό χαρακτήρα του Volvo XC40 Recharge είναι τα δυο καπάκια αριστερά και δεξιά του αμαξώματος, το ένα για τα υγρά καύσιμα και το άλλο για την φόρτιση της μπαταρίας. Η ποιότητα εσωτερικά είναι ένα από δυνατά χαρτιά του XC40 Τ5 έκδοση Inscription, με το ύφασμα και το δέρμα να κυριαρχούν όπως και οι λεπτομέρειες από γνήσιο ξύλο.

Η μεγάλη οθόνη αφής 9 ιντσών εντυπωσιάζει στο κέντρο του ταμπλό και έχει μακρόστενο σχήμα που βοηθάει πολύ στη χρήση της παρέχοντας όλες τις πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται το χέρι μας να αφήνει για ώρα το τιμόνι. Ανταποκρίνεται άψογα στην αφή και επιτρέπει να μετακινείτε τα εικονίδια ανάλογα με τις προτιμήσεις σας, ταυτόχρονα απεικονίζει την πιο πρόσφατη εφαρμογή στην κεντρική οθόνη για να σας διευκολύνει στην απεικόνιση των πληροφοριών.

Διαθέτει δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Navigation Pro με τον έλεγχό του να πραγματοποιείται μέσω φωνητικού χειρισμού ή από τα πλήκτρα στην οθόνη αφής και σύστημα ήχου High Performance με 8 ηχεία. Έχει Bluetooth, πάνελ ασύρματης φόρτισης για το κινητό, δυο θύρες USB μπροστά και δύο USB Type-C για τους επιβάτες πίσω.

Πίσω από το τιμόνι εκτός από ένα κρυμμένο subwoofer βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών που προβάλλει επιπλέον πληροφορίες όπως οδηγίες πλοήγησης και πρόσφατα τηλέφωνα και διαθέτει τέσσερα διαφορετικά σετ γραφικών. Ο διακόπτης προγραμμάτων οδήγησης σας επιτρέπει να προσαρμόζετε άμεσα τα χαρακτηριστικά του κινητήρα και του συστήματος διεύθυνσης μεταξύ Hybrid, Power, Pure, Off-Road και Individual. Στο πρόγραμμα Individual, μπορείτε να προσαρμόσετε τα επιμέρους χαρακτηριστικά στις προσωπικές σας προτιμήσεις.

Το Volvo XC40 Recharge T5 Plug-In Hybrid ενσωματώνει συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης όπως προειδοποίηση για ολισθηρό οδόστρωμα, διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση οδικής σήμανσης, αποφυγή εμπρόσθιας σύγκρουσης, υποβοήθηση κατάβασης και εκκίνησης σε ανηφόρα, Cruise Control και άλλα όπως είσοδος στο όχημα χωρίς κλειδί αλλά και σύστημα ελέγχου ποιότητας αέρα καμπίνας επιβατών.

Η Volvo έχει υποσχεθεί ότι έως το 2025 τα μισά από τα νέα αυτοκίνητα που θα πουλάει θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star ενώ ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 αλλά και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top