Δεν περιμένει κανείς να δει να κρύβεται κάτω από το καπό ενός τέτοιου κλασικού petrolhead οχήματος ένας ηλεκτροκινητήρας, αλλά με το σύστημα eCrate της Chevrolet όλα γίνονται. Το Blazer του 1977 μπορεί έτσι να μπει στη σύγχρονη εποχή, χωρίς να ρυπαίνει το περιβάλλον.
Η Chevrolet έχει δημιουργήσει τον κινητήρα eCrate, ο οποίος μπορεί να προσαρμόζεται σχετικά εύκολα σε οχήματα που μέχρι σήμερα είχαν στο εσωτερικό τους έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το κιβώτιο είναι εδώ καινούριο, η ονομαστική απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα είναι οι 200 ίπποι, ενώ η ροπή στρέψης αγγίζει τα 360 Nm, στοιχείο που δείχνει ότι το βαρύ όχημα δεν θα έχει περιορισμούς στην κίνηση.
Η Chevrolet ολοκληρώνει την μετατροπή με την τοποθέτηση της συστοιχίας μπαταριών στο χώρο αποσκευών, καταφέρνοντας να χωρέσει εκεί μία μπαταρία 60 kWh. Ο λόγος που μπήκε η εταιρεία σε όλο αυτό τον κόπο δεν ήταν άλλος από το να επιδείξει τον ευέλικτο χαρακτήρα του κινητήριου συνόλου eCrate, καθώς και να δημιουργήσει σταδιακά ένα μέρος ζήτησης για την μετατροπή συμβατικών οχημάτων σε ηλεκτρικά, με σχετικά χαμηλό κόστος.
Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…
Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…
Η απροσδόκητη απόφαση της Tesla να μειώσει την επέκταση του δικτύου Supercharger έχει προκαλέσει αναταραχή…
Η Kia πρόκειται να παρουσιάσει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το EV3, στις 23 Μαΐου…
Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…
Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.